Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، صبح امروز، 14 مردادماه حجت‌الاسلام محسن مؤمنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از دفتر خبرگزاری ایکنا در زاهدان بازدید کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این بازدید ضمن قدردانی از همراهی خبرگزاری ایکنا در پوشش رویدادها و تولید محتوا با موضوع وقف، بیان کرد: وقف اختصاص به فرهنگ و مذهب خاصی ندارد، بلکه در سرتاسر دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رسانه یکی از ابزارهای قدرتمند است که می‌تواند به ترویج وقف در جامعه کمک کند، فلذا رسانه‌ای که در نظام اسلامی فعالیت می‌کند، شایسته است که از ظرفیت خود برای ترویج این سنت حسنه استفاده کند.
مؤمنی‌مقدم بیان کرد: خبرگزاری ایکنا با توجه به ماهیت قرآنی آن، علاوه بر پوشش مناسب رویدادهای قرآنی، می‌تواند در ترویج وقف و به‌ویژه وقف قرآنی که متأسفانه در جامعه کمتر به آن پرداخته شده، بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا روز خبرنگار اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا شهرستان خواف گفت: پیشگیری مقدم بر درمان است و برای کاهش و یا رفع تبعات آسیب‌های اجتماعی باید هزینه‌های زیادی از بیت المال و بخش‌های مختلف صرف شود ولی با افزایش انس و الفت مردم و خانواده‌ها با قرآن می‌توان با هزینه‌های بسیار کمتر از این آسیب‌ها پیشگیری کرد. حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی افزود: طرح ملی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با هدف اقامه جهاد تبیین قرآنی، گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمان فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم از سال گذشته در سطح کشور و خراسان رضوی آغاز شده و به مدت سه سال در حال اجرا است. وی افزود: طرح مسطورا یعنی سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآنی، به گونه‌ای که آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. در پایان مسابقه‌های فرهنگی و قرآنی مسطورا در خواف که به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد از ۶۰ نفر از شرکت کنندگان و قاریان برتر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود