Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@09:01:59 GMT

همکاری فتا با آگاهی در شناسایی متخلفان ارزی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۸۳۴۶

همکاری فتا با آگاهی در شناسایی متخلفان ارزی

 سردار کمال هادیانفر با اشاره به شناسایی بیش از ۱۰۰۰ پیج و کانال در فضای مجازی که اقدام به خرید و فروش سکه و ارز می‌کردند اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، پلیس فتا پیج‌ها و کانال‌هایی که در فضای مجازی مبادرت به خرید و فروش سکه و ارز می‌کردند را شناسایی کرد و اطلاعات این صفحات و کانال‌ها را در اختیار پلیس آگاهی ناجا قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا ناجا افزود: تا این لحظه ۱۲۰۰ پیج و کانال فعال در این بخش شناسایی شدند و همه این اطلاعات در اختیار پلیس آگاهی ناجا قرار گرفت تا پلیس آگاهی با افرادی که در این فضا تخلفاتی را مرتکب شده‌اند برخورد کند.

به گفته وی تعدادی از دستگیری‌های انجام شده در حوزه قاچاق کالا و ارز بر اساس اطلاعاتی است که پلیس فتا آن را در اختیار پلیس آگاهی قرار داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سکه ارز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

به گزارش ایران، بیست و هشتم فروردین‌، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهرری به تیم جنایی اعلام شد.بررسی‌ها نشان می‌داد مرد افغانستانی با ضربه چاقو از ناحیه گلو به قتل رسیده بود. عامل این جنایت پس از قتل قلیان‌های قهوه‌خانه را نیز شکسته و متواری شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه دریافتند، کارگر سابق قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستان خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه گفت: مــالک قبلاً اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم بعد هم فرد دیگری را به جای او استخدام کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد اما متهم کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد. تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم