Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:26:15 GMT

روایت داستانی از کریستین نوستلینگر در «طنز و منز»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۸۷۱۷

روایت داستانی از کریستین نوستلینگر در «طنز و منز»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، در برنامه «طنز و منز» که به معرفی آثار طنزنویسان جهان اختصاص دارد داستان های کوتاه و طنز به صورت روایتی شاد و شنیدنی به همراه ترانه خوانی پخش می‌شود.

در این برنامه روز دوشنبه ۱۵ مرداد، داستان کوتاه و طنز  «تصمیم و مالکیت» نوشته کریستین نوستلینگر روایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستین نوستلینگر با نگارش بیش از ۱۰۰ رمان و کتاب مصور از جمله موفق‌ترین نویسندگان آلمانی زبان عرصه ادبیات کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود که میلیون‌ها جلد از آثارش به فروش رسیده و به بیش از ۲۰ زبان نیز ترجمه شده است. بخشی از کتاب‌های این نویسنده دستمایه اقتباس ادبی قرار گرفته است.

«طنز و منز» برنامه‌ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است که مریم بابایی تهیه کننده، محسن دین محمد گوینده - بازیگر، سمیه نازنینی تنظیم کننده متون و مهدی امین لاری آهنگساز آن هستند.

این برنامه روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

کد خبر 4366042 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی رادیو صبا طنز تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سینمای مستند رادیو سریال ایرانی سینمای آمریکا برنامه رادیویی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر‌های رادیویی هفته‌های ایرانی آغاز شد

«هفته‌های ایرانی» در بیست و یکمین سفر استانی، از استان «بوشهر» و دیدنی‌ها و شنیدنی‌های این استان می‌گوید.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه رادیویی ایران، عبدالرسول جوادی بالاجاده مدیر روابط عمومی رادیو ایران گفت: طرح رسانه‌ای هفته‌های ایرانی یکی از مهمترین ویژه برنامه‌های رادیو ایران در تعامل با مردم ایران است که با شعار رادیو ایران برای همه ایران در سال ۱۴۰۲ با اجرای در ۲۰ استان موجب تحول رسانه‌ای شده است

جوادی بالاجاده اعلام کرد: با تدابیر و حمایت و پشتیبانی مدیر شبکه رادیویی ایران، این طرح پس از ماه مبارک رمضان دوباره آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: رادیو ایران در سال گذشته به بیست استان ایران سفر کرد و به معرفی آداب و رسوم و فرهنگ ۲۰ استان ایران و گفتگو با مدیران ارشد استان از عملکرد و فعالیت‌های دولت تا بیان مشکلات از سوی مردم استان پرداخت.

مدیر روابط عمومی رادیو ایران افزود: این سفر‌های استانی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. یکی از برنامه‌های مورد استقبال برنامه راهی به آبادی است که برنامه سازان و گزارشگران رادیو ایران با حضور در روستا‌های استان به معرفی ظرفیت‌ها و بیان نیازمندی‌های مردم روستا‌ها به مسئولان استانی می‌پردازد.

برگزاری مسابقه رادیویی در معرفی استان در برنامه زیر آسمان ایران و تعامل با مخاطبان از دیگر ظرفیت‌های رسانه‌ای «هفته‌های ایرانی» است.

مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی ایران به برگزاری دوره‌های آموزشی کانون ایرانیاران در مرکز استان با حضور اساتید خبره رادیو ایران اشاره کرد.

جوادی تصریح کرد: در ادامه «هفته‌های ایرانی» این هفته از ۲۵ تا ۳۱ فروردین رادیو ایران به استان «بوشهر» سفر می‌کند.

«استان بوشهر»، یکی از مهم‌ترین مناطق جنوبی ایران است و شهرستان‌های آن از بنا‌های دیدنی و مکان‌های تاریخی برخوردارند. بنا‌های تاریخی و معماری استان بوشهر شامل مساجد و مراکز عبادی اسلامی، باغ‌ها و عمارت‌های دیدنی، برج‌ها و قلعه‌های قدیمی می‌شوند.

در ادامه طرح هفته‌های فرهنگی رادیو ایران، این هفته از ۲۵ تا ۳۱ فروردین یک هفته روی موج رادیو ایران مسافر استان «بوشهر» باشید و با مفاخر فرهنگی، جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ و رسوم و موسیقی‌ها و غذا‌های محلی این استان بیشتر آشنا شوید.

شایان ذکر است برنامه‌های مختلف رادیو ایران مثل «سلام صبح بخیر، نمودار، پلاک هشت باغ هنر، ایرانشهر و ورزش ایران و زیر آسمان ایران و ...» در بخش‌های مختلف از استان «بوشهر» خواهند گفت.

دیگر خبرها

  • روایت حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق»
  • سوژه بکر و روایت داستانی در تولید مستند رادیویی نقش دارد
  • بررسی مشکلات رزیدنت ها در برنامه مخاطب خاص
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • ببینید | ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسراییل
  • (ویدئو) ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل همزمان با حملات ایران
  • فیلم/ترک برنامه زنده توسط سردبیر رادیو اسرائیل
  • بیماری مسعود اسکویی، مرد «صدای خاص» چیست؟
  • سفر‌های رادیویی هفته‌های ایرانی آغاز شد