Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@12:16:02 GMT

عملیات عمرانی خیابان شهرک‌پیام کهریزک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۸۸۲۹

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ ناصر مصیبی با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل تردد اهالی و کاهش آلایندگی های محیطی طرح عمرانی جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت و سنگفرش خیابان ۱۶ متری شهرک پیام در فهرست برنامه های اولویت دار واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح عمرانی ابتدا عملیات زیرسازی خیابان در سه لایه به مساحت ۳۳۶۰ متر مربع اجرا شد و در ادامه این عملیات ۵۶۰ متر طول جدولگذاری نهر و کانیو  و ۵۶۰ متر مربع نیز سنگفرش پیاده روها نیز درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: پس از تکمیل طرح های زیرسازی و بهسازی معبر عملیات توزیع آسفالت این خیابان در مساحتی بالغ بر ۳۳۶۰ متر مربع آسفالت دولایه بنیدر و توپکا توزیع می شود.
مصیبی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون این طرح عمرانی با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست که تکمیل آن تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات فیزیکی این معبر پرتردد و جلب رضایتمندی شهروندان دارد.     

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عمليات عمراني بهسازي شهرک پيام کهريزک شهرداري 16متري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: آسفالت معابر، ساماندهی ورودی‌های شهر و تعریض، تعمیر و بهسازی پل‌های لشکر، راهنمایی و رانندگی، دغاغله، پیچ استادیوم و نورد لوله، همچنین تعریض جاده ساحلی از پل هفتم تا کتابخانه مرکزی و باز زنده‌سازی ساحل شرقی کارون از پروژه‌های مهم سال ۱۴۰۳ است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: پروژه‌های این معاونت در سال جدید بر اساس برنامه توسعه پایدار شهری اولویت‌بندی شده است تا علاوه بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، اقدامات جدید صورت پذیرد.

وی افزود: بر همین اساس برای سال ۱۴۰۳ معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام همچون پارکینگ طبقاتی طالقانی و مراحل پایانی تقاطع شهید کجباف، پروژه‌های جدیدی را در شهر اهواز تعریف کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در سه سال گذشته بیش از چهار میلیون مترمربع عملیات آسفالت در شهر اهواز انجام شده، اما همچنان آسفالت معابر یکی از مطالبه‌های مهم مردمی است و بر همین اساس همچون سال گذشته آسفالت معابر یکی از پروژه‌ای اولویت‌دار شهرداری اهواز است.

مراد حسینی ادامه داد: ورودی‌های هر شهر ویترین آن است، بر همین اساس برای اینکه ورودی‌هایی در سطح شهر اهواز داشته باشیم برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی ورودی‌های شهر اهواز از سه سمت ماهشهر، خرمشهر و اندیمشک شده است تا در سال جاری انجام شود.

وی تاکید کرد: تعریض و بهسازی پل‌های لشکر شهدای دغاغله، نورد لوله، پیچ استادیوم و پل راهنمایی و رانندگی برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار مدیریت شهری اهواز قرار دارد و علاوه بر آن تعریض جاده ساحلی حد فاصل پل هفتم تا کتابخانه مرکزی و فاز دوم باز زنده‌سازی کارون در ساحلی شرقی نیز از جمله پروژه‌هایی است که در تلاش هستیم تا در سال پیش رو انجام شود.

کد خبر 744682

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸ میلیارد تومان توسط شهرداری در منظریه هزینه شد
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد