Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه قشقایی از ماجراهای تغییرات سرمربی این تیم سخن گفت. ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، لیگ دسته اول فوتبال ایران از 20 مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی یا آینده‌سازان برق جدید فارس نماینده‌های استان فارس در این بازی‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم قشقایی از انتهای فصل پیش و ابتدای تمرینات و قرعه‌کشی لیگ دسته اول مترصد خریدن امتیاز  تیم آینده‌سازان برق جدید فارس بود و توانست این امتیاز را به همراه سهام و مالکیت باشگاه آینده‌سازان برق جدید فارس از محمد علی تابع بردبار خریداری کند اما در حال حاضر هنوز انتقال امتیاز لیگ یکی به نام قشقایی نهایی و رسمی  نشده است.

به هر حال قشقایی (یا آینده‌سازان برق جدید فارس ) با مدیر عاملی اشکان نجف‌پور در فصل پیش‌رو روز یکشنبه هفته آینده نخستین بازی فصل را با مس رفسنجان در شیراز برگزار خواهد کرد. 

این تیم در ابتدا پیش از شروع تمرینات پیش فصل داوود مهابادی را به عنوان سرمربی معرفی کرد، اما مهابادی این تیم را بدون  حتی یک جلسه تمرین ترک و به شهرداری ماهشهر پیوست. 

پس از این اصغر اکبری سرمربی فصل پیش قشقایی در لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی تیم معرفی شد که پس از چند هفته او هم با توافقاتی که داشت از تیم جدا و به مس رفسنجان حریف هفته اول قشقایی پیوست و به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم مس خواهد نشست و علی سامره را یاری خواهد داد. 

سومین سرمربی تیم قشقایی مهرداد شکاری دیگر مربی شیرازی است که توسط نجف‌پور مدیر عامل باشگاه  معرفی شد، در چند روز گذشته نیز مهدی شیری به عنوان گزینه مربی‌گری این تیم معرفی شد که در نهایت باعث شد در گفت‌وگویی با مدیر عامل این تیم شرایط این باشگاه را یک هفته قبل از آغاز لیگ دسته اول جویا شویم. 

نجف‌پور با بیان اینکه مربیگری مهدی شیری در تیم قشقایی یک موج رسانه‌ای بیش نبوده است، گفت: آقای شکاری با قدرت تمام کارش را در تیم ما ادامه خواهد داد و از حمایت قاطع ما نیز برخوادار خواهد بود. شکاری لیست بازیکنان مازاد و درخواستی خودش را به ما داده است تا نسبت به جدایی و بستن قرارداد با آنها اقدام کنیم.

وی گفت: در لیست خرید این تیم دو دروازه‌بان، یک مهاجم، یک هافبک دفاعی، یک دفاع چپ و یک بازی‌ساز حضور دارند که در حال مذاکره با آنها هستیم، بازیکنان تیم تقریبا به یک هارمونی رسیدند. در حال حاضر بازیکنان زیر بیست و سه سال و امید خوبی داریم و با 12 بازیکن بزرگسال قرارداد بسته‌ایم که 9 جای خالی دیگر نیز هنوز در لیست ما وجود دارد.

مدیر عامل باشگاه لیگ یکی شیراز با بیان اینکه قطعا در لیگ یک شرکت خواهند داشت افزود: هم امتیاز باشگاه آینده‌سازان برق جدید فارس در لیگ دسته اول  را به همراه مالکیت سهام تیم در اختیار دارند و هم خود باشگاه قشقایی، اما هنوز بر سر اینکه با کدام تیم در لیگ یک شرکت کنند به قطعیت نرسیده‌اند و در جلسه روزهای آینده هیات مدیره درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود. 

نجف‌پور درباره دلیل جدایی اصغر اکبری گفت: قرارداد ما با ایشان بسته شده بود و بحث قراداد نداشتن وی صحیح نیست، قراداد مالی اصغر اکبری 3 برابر فصل پیش بود و از نظر مالی نسبت به قبل قابل توجه بود اما خودش تصمیم گرفت به مس رفسنجان برود و ما هم با او مخالفتی نکردیم .

وی گفت: مهابادی نیز به دلیل کم تجربگی ما در لیگ یک و اعتماد بیش از حد آقای بردبار به تیم پیوست و پس از آن هم ما جدا شد.

نجف‌پور خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما برای حضور در لیگ دسته اول اثبات یک تئوری است که در آن نشان دادن ظرفیت منابع انسانی استان فارس مورد تاکید است، فارس سرشار از منابع انسانی اعم از کادر فنی و بازیکن است و من می‌خواهم ثابت کنم می‌توان با منابع بومی و خودکفایی لیگ برتری شد.

وی تصریح کرد: تیم  برق جدید در فصل گذشته با بازیکنان بومی می‌توانست لیگ برتری شود و با نتایج خوب در مقطعی از فصل به رده دوم هم رسید، ما هم با اضافه شدن 9 بازیکن دیگر به تیم ما و تلاش  بازیکنان بومی‌مان شک نکنید یکی از مدعیان این فصل لیگ دسته اول خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی درباره حضور کاپیتان این تیم هنگام عقد قرارداد شکاری گفت: اعتقاد ما بر این است که برای موفقیت یک تیم باید هماهنگی و همدلی مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان وجود داشته باشد، این همدلی سبب می‌شود حس واحدی بین اعضای تیم به وجود بیاید.

او درباره همکاری یا عدم همکاری بردبار که در ابتدای فصل به عنوان قائم مقام باشگاه قشقایی معرفی شده بود، گفت: آقای بردبار دیگر به صورت رسمی با تیم ما همکاری ندارد اما ما از مشاوره‌هایشان استفاده خواهیم کرد، اما خیلی از تلاش‌ها و خدماتی که در زمان حضورشان داشتند تشکر می‌کنم. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می رسد که آنها قصد دارند تا بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را طی روزهای آینده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت های لیگ برتر را از سر بگیرند.

در جلسه ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی ها واریز شود.

دیگر خبرها

  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • همه ماجرای تغییر نام استقلال | ویدئو
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری