Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری دانشجو، انگلیس برای محافظت محموله‌های دریایی خود از گزند بحران یمن، کماندو‌های ویژه نیروی دریایی را به پایگاه آمریکایی «لیمونر» واقع در جیبوتی اعزام کرد تا در همکاری با نیرو‌های ویژه ایالات متحده، تهدید موجود علیه محموله‌های نفتی که از خاورمیانه عازم غرب می‌شود را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است این اقدام واکنشی است به هدف قرار گرفتن نفت‌کش‌های عربستان سعودی و امارات از سوی کمیته‌های مقاومت مردمی یمن که برای واداشتن این کشور‌ها به توقف حملات هوایی علیه شهروندان بی‌دفاع یمنی انجام می‌گیرد.
عربستان سعودی در مواجهه با این تهدید انتقال محموله‌های نفتی خود از تنگه باب‌المندب واقع در دریای سرخ را به حال تعلیق درآورد حال‌آنکه زمزمه ازسرگیری این روند مجدداً به گوش می‌رسد.
کماندو‌های ویژه نیروی دریای انگلیس و قایق‌های تندرو آن‌ها آخرین بار ماه میلادی گذشته برای حفاظت از کشتی «ماری دوم» به خلیج عدن اعزام شدند.
انگلیس ۹۰ درصد از نفت مورد نیاز خود را از خاورمیانه تامین و به عنوان بخشی از عملیات حفاظتی ناتو، به‌طور منظم کشتی‌های جنگی خود را به منطقه اعزام می‌کند. برچسب ها: انگلیس ، یمن ، باب المندب ، عربستان ، نفت

منبع: خرداد

کلیدواژه: انگلیس یمن باب المندب عربستان نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه