Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:29:49 GMT

275 طرح تکاپو در آستانه اشرفیه ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۹۲۸۴

275 طرح تکاپو در آستانه اشرفیه ثبت شده است

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 275 طرح در قالب طرح تکاپو ( توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار وضع موجود) در این شهرستان به ثبت رسیده است.

رحیم حیدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 250 طرح در قالب اشتغال روستایی و 25 طرح در قالب طرح اشتغال فراگیر توسط متقاضیان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ثبت طرح های اشتغال روستایی و فراگیر تا پایان مردادماه جاری ادامه دارد، افزود: از مجموع طرح های به ثبت رسیده در این شهرستان ، تعداد 120 طرح اشتغال روستایی و 10 طرح اشتغال فراگیر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.
حیدری سهم پرداخت تسهیلات آستانه اشرفیه در طرح های اشتغال روستایی را 134 میلیارد و 440 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سهم پرداخت تسهیلات این شهرستان در قالب طرح های فراگیر نیز 252 میلیارد ریال است.
به گفته حیدری ، تاکنون 30 نفر از متقاضیان اجرای طرح های اشتغال روستایی و 2 متقاضی نیز در بخش اشتغال فراگیر تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کرده اند.
رئیس کمیته فنی طرح تکاپو شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه ارتقاء سطح معیشت روستاییان، بهره برداری از فرصت های موجود در مناطق روستایی در جهت ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از مهاجرت و ... را از اهداف پرداخت تسهیلات طرح اشتغال روستایی عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سه حوزه اشتغال خانگی تا سقف 200 میلیون ریال ، خویش فرمایی تا سقف 500 میلیون ریال و کارفرمایی به ازای ایجاد هر فرصت شغلی (برای افراد) یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی ضمن تاکید بر حمایت از بخش های صنعتی - خدماتی افزود: در اشتغال فراگیر ( مناطق شهری ) نیز پرداخت تسهیلات بر اساس نوع طرح های ارائه شده توسط متقاضیان صورت می گیرد.
حیدری با اشاره به اینکه جلسات کمیته فنی طرح تکاپو با هدف بررسی طرح های اشتغال روستایی و فراگیر روزهای شنبه هر هفته در فرمانداری تشکیل می شود، اظهار داشت: متقاضیان دریافت تسهیلات طرح های اشتغال روستایی و فراگیر می توانند در قالب سامانه کارا ثبت نام کنند.
شهرستان آستانه اشرفیه با 2 بخش مرکزی و بندرکیاشهر و 105 روستا، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7287/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح تكاپو آستانه اشرفيه گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام