Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 45 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف به عدم ایفای تعهدات ارزی در اصفهان خبر داد و گفت: پرونده سه فقره تخلف اعتبار اسنادی ارزی مدیرعامل یک شرکت خصوصی با شکایت مدیریت شعب یکی از بانک‌های استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت. سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 45 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف به عدم ایفای تعهدات ارزی در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: پرونده سه فقره تخلف اعتبار اسنادی ارزی مدیرعامل یک شرکت خصوصی با شکایت مدیریت شعب یکی از بانک‌های استان اصفهان در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهم این پرونده بابت عدم ایفای تعهدات ارزی به استرداد این ارز به مبلغ 45 میلیارد و 430 میلیون ریال بر اساس نرخ روز ارز در حق بانک شاکی محکوم شد. همچنین حکم تعلیق کارت بازرگانی شرکت فوق به مدت یک سال صادر شد.
رایگانی اضافه کرد: پرونده تخلف شرکت‌های دارویی در حال رسیدگی است این شرکت‌ها که از انبار آنها در البرز داروهای احتکار شده قاچاق به ارزش پنج میلیارد تومان کشف شده است، صلاحیتی هم برای فعالیت در این حوزه نداشتند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد24 سازمان تعزیرات تخلف شرکت دارویی داروی احتکارشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، افرادی که خودرو دارند، هرازگاهی گذرشان به فروشگاه‌های عرضه لوازم یدکی خودرو می‌افتد و اسفندماه پارسال نیز بازرسان اداره‌های کل صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه بر عرضه و فروش قطعات نظارت می‌کنند.

اصالت سنجی کالا، بررسی تاریخ تولید و رهگیری شرکت مبداء برای مقابله با کالای قاچاق بخشی از موارد مورد نظر در بازرسی‌ها است.

روزانه ۱۲ گروه تعزیرات حکومتی از انبار تا فروشگاه‌های خرده فروشی و عمده فروشی لوازم یدکی خودرو بازرسی می‌کنند.

به گفته مازیار کاظمی، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان؛ تاکنون از ۳۶ فروشگاه لوازم یدکی بازرسی انجام و بیش از ۲۵ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • تضمین تعهدات بیش از ۲۰۴ هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی