Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:49:11 GMT

275 طرح تکاپو در آستانه اشرفيه ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۹۴۶۰

275 طرح تکاپو در آستانه اشرفيه ثبت شده است

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - فرماندار آستانه اشرفيه گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 275 طرح در قالب طرح تکاپو ( توسعه کسب و کار و اشتغال پايدار وضع موجود) در اين شهرستان به ثبت رسيده است.

رحيم حيدري روز يکشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از اين تعداد 250 طرح در قالب اشتغال روستايي و 25 طرح در قالب طرح اشتغال فراگير توسط متقاضيان به ثبت رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه ثبت طرح هاي اشتغال روستايي و فراگير تا پايان مردادماه جاري ادامه دارد، افزود: از مجموع طرح هاي به ثبت رسيده در اين شهرستان ، تعداد 120 طرح اشتغال روستايي و 10 طرح اشتغال فراگير براي دريافت تسهيلات به بانک هاي عامل معرفي شده اند.
حيدري سهم پرداخت تسهيلات آستانه اشرفيه در طرح هاي اشتغال روستايي را 134 ميليارد و 440 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: سهم پرداخت تسهيلات اين شهرستان در قالب طرح هاي فراگير نيز 252 ميليارد ريال است.
به گفته حيدري ، تاکنون 30 نفر از متقاضيان اجراي طرح هاي اشتغال روستايي و 2 متقاضي نيز در بخش اشتغال فراگير تسهيلات مورد نياز خود را دريافت کرده اند.
رئيس کميته فني طرح تکاپو شهرستان آستانه اشرفيه در ادامه ارتقاء سطح معيشت روستاييان، بهره برداري از فرصت هاي موجود در مناطق روستايي در جهت ايجاد اشتغال پايدار، جلوگيري از مهاجرت و ... را از اهداف پرداخت تسهيلات طرح اشتغال روستايي عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي در سه حوزه اشتغال خانگي تا سقف 200 ميليون ريال ، خويش فرمايي تا سقف 500 ميليون ريال و کارفرمايي به ازاي ايجاد هر فرصت شغلي (براي افراد) يک ميليارد و 500 ميليون ريال است.
وي ضمن تاکيد بر حمايت از بخش هاي صنعتي - خدماتي افزود: در اشتغال فراگير ( مناطق شهري ) نيز پرداخت تسهيلات بر اساس نوع طرح هاي ارائه شده توسط متقاضيان صورت مي گيرد.
حيدري با اشاره به اينکه جلسات کميته فني طرح تکاپو با هدف بررسي طرح هاي اشتغال روستايي و فراگير روزهاي شنبه هر هفته در فرمانداري تشکيل مي شود، اظهار داشت: متقاضيان دريافت تسهيلات طرح هاي اشتغال روستايي و فراگير مي توانند در قالب سامانه کارا ثبت نام کنند.
شهرستان آستانه اشرفيه با 2 بخش مرکزي و بندرکياشهر و 105 روستا، در 35 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان واقع است.
7287/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام