Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عزیز الله صباحی، مسئول حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: در عصر حاضر که دشمن از هر طریق  قصد نفوذ فرهنگی در دنیای اسلام را دارد باید توجه به امر به معروف و نهی از منکر دوچندان شود.   وی افزود: به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات متعددی از جمله برگزاری برگزاری یادواره شهداء و جمع آوری اسناد و مدارک باقیمانده از شهداء در جهت حفط ارزش‌های نظام اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباحی تصریح کرد: اینگونه برنامه‌ها با زنده کردن نام و یاد شهدا و رشادت‌های آنان تاثیر بسزایی در پایداری انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام دارد.   وی بیان کرد: افرادیکه به ترویج امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند،  ابتدا باید این مهم را به صورت فردی انجام دهند تا مفاهیم آن رفته رفته از فرد به جامعه منتقل شود.

مسئول حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: هر فرد باید تلاش کند تا معروفات را بشناسد و خود را در قبال این فریضه مهم مسئول بداند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!

جلال رشیدی کوچی که برای انتخابات اخیر مجلس رد صلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

 

آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب ⁧ گشت ارشاد⁩ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد. ‏تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است و جز تقویت انزجار، خشم، نفرت و از بین بردن دستاوردها، هیچ عائدی نخواهد داشت.

‏نکن برادر

‏نکن!

دیگر خبرها

  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است