Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- باشگاه شهرداري تبريز شامل 28 تيم حرفه اي که در تمام رشته ها با نفرات بومي فعاليت مي کند با حکم فرمانداري راي به انحلال گرفت.
به گزارش آريا، شهرداري که از آتش نشاني تغيير نام يافته است اولين باشگاه حرفه اي شمالغرب کشور به شمار مي رود و امروز راي انحلال آن صادر شده است. اين باشگاه که اکنون در ليگ يک فوتبال، ليگ برتر واليبال، ليگ برتر بسکتبال و دوچرخه سواري از مدعيان به شمار مي رود در بلاتکليفي قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم دوچرخه سواري اين باشگاه که قهرماني سريالي در آسيا به شمار مي رود با انحلال ضربه جبران ناپذيري را به اين رشته در حوزه ملي خواهد زد.
باشگاه شهرداري تبريز در سال هاي اخير با روي آوردن به بوميگرايي توانسته بود خانه اي براي ورزشکاران تبريزي باشد و در سال 97 و به مناسبت تبريز 2018 چندين فستيوال ورزشي و ليگ محلات در رشته هاي مختلف را در اين شهر برگزار کرد و نفرات منتخب را براي تيم هاي حرفه اي خود معرفي کرد.
باهر شهردار کلانشهر تبريز و  رحيمي رئيس سازمان ورزش با عملکرد مثبت خود در حوزه ورزش محلات از مخالفان اين حکم هستند و در شوراي شهر نيز با دو سوم آرا باشگاه شهرداري تبريز راي به ادامه حيات گرفت ولي عصر ديروز  فرمانداري تبريز راي به انحلال داده است. با واکنش هاي مردمي در فضاي مجازي اين اميد است که اين راي در روزهاي آتي شکسته و شهرداري تبريز به بقاي خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه شهرداري تبريز حکم فرمانداري راي به انحلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه