Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- خط و نشان استاندار برای محتکران، سد تشنگی باغ های غرب اصفهان می شکند و بزرگان صنعت فولاد کشور در اصفهان گرد هم می آیند ؛ از مهمترین مطالب روزنامه های امروز یکشنبه در استان اصفهان است.

روزنامه اصفهان امروز به نقل از استاندار اصفهان نوشت: اگر متوجه شویم در شرایط موجود کسی مراعات حال مردم را نمی کند با آن برخورد قانونی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن مهرعلیزاده افزود: در جهت احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی درباره راهبردهای مدیریت اجرایی استان در شرایط فعلی اقتصادی و مقابله با محتکران افزود: مسئله معیشت مردم بویژه در شرایط اقتصادی کنونی دارای اهمیت بسیار بالایی است.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان تکمیل پروژه شهدای هسته ای نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار به نقل از مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان نوشت: تکمیل عملیات عمرانی طرح میدان شهدای هسته ای در قالب چهار پروژه تعریض خیابان سلمان فارسی، ساماندهی میدان شهدای هسته ای و تعریض خیابان روشن دشت 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
رضا اخوان افزود: مجموعه پروژه میدان شهدای هسته ای که سه خیابان شامل سلمان فارسی، روشن دشن و ارغوانیه به آن منتهی می شود بدون پیش بینی اعتبار لازم در سال 94 کلنگ زنی شد.
روزنامه نصف جهان در مطلبی با عنوان سد تشنگی باغ های غرب اصفهان می شکند به نقل از معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان نوشت: 30 میلیون متر مکعب آب زاینده رود به منظور آبیاری و پایداری باغ های پنج شهرستان غرب این استان، در یک دوره هفت روزه اختصاص می یابد.
حسن ساسانی با تأکید بر اینکه این میزان آب، فقط مانع خشکی کامل درختان شده و برای افزایش محصول کفایت نمی کند، افزود: آب در نظر گرفته شده به باغ های فلاورجان، لنجان، مبارکه، نجف آباد و خمینی شهر اختصاص یافته است.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 19 هزار و 500 اصفهانی در تیرماه امسال آسیب دیدند به نقل از مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نوشت: در تیرماه امسال، ۱۹ هزار و ۵۲۲ مأموریت اورژانسی در استان اصفهان انجام شد که یک سوم از این عملیات‌ مربوط به حوادث رانندگی بود.
غفور راستین با اشاره به برقراری ۱۱۴ هزار و ۷۰۰ تماس با اتاق فرمان های ۱۱۵ در تیرماه سال جاری افزود: در این مدت، تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ۱۹ هزار و ۵۲۲ مأموریت را انجام دادند که از مجموع آنها، ۱۶ هزار و ۳۲۴ مورد در مناطق شهری و سه هزار و ۱۹۸ مورد جاده‌ای بوده است.
روزنامه کیمیای وطن هم در مطلبی با عنوان بزرگان صنعت فولاد کشور در اصفهان گردهم می‌آیند نوشت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور بزرگان صنعت فولاد کشور در اصفهان برپا می‌شود.
این روزنامه در ادامه می افزاید: این نمایشگاه که جایگاه خود را به عنوان معتبرترین نمایشگاه صنعت فولاد کشور تثبیت کرده است، روزهای شانزدهم تا نوزدهم مردادماه امسال در پل شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا خواهد شد و بیش از 150 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی در قالب هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان هفت بانوی اصفهانی به مرحله کشوری مسابقات معارف قرآن کریم راه یافتند به نقل از رئیس اداره امور قرآنی اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نوشت: ۷ بانوی نخبه قرآنی استان اصفهان با نمایندگان دیگر استان ها در مرحله کشوری رشته معارف قرآن کریم چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به رقابت می پردازند.
یحیی قاسمی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات معارف قرآن کریم در رشته های تفسیر قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث اهل بیت(ع) و حفظ موضوعی قرآن کریم با رقابت یک هزار و 62 نفر به صورت الکترونیکی برگزار شد که از این تعداد 950 نفر به مرحله استانی صعود کردند و از این تعداد نیز 7 نفر به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافتند.
7150 / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه مطبوعات محلي استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا