Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:47:22 GMT

حادثه رانندگی محور فرمهین - آشتیان 2 کشته داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۰۱۹۰

حادثه رانندگی محور فرمهین - آشتیان 2 کشته داشت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی ظهر روز یکشنبه در کیلومتر چهار محور فرمهین - آشتیان 2 کشته و 11 مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ «ایرج کهریزی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس هیوندا با وانت نیسان اتفاق افتاد که در پی آن راننده هر 2 وسیله نقلیه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مجروحان این حادثه توسط تیم های امدادی و اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) اراک منتقل شدند و وضعیت عمومی سه نفر از آنان وخیم گزارش شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس تجاوز به چپ وانت نیسان گزارش شده است.
در مردادماه جاری 25 در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي حادثه رانندگي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی “رستم-یاسوج” داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت