Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:16:30 GMT

پرواز حجاج همدانی به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۰۲۵۶

پرواز حجاج همدانی به تاخیر افتاد

همدان - ایرنا - مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: پرواز حجاج همدانی به مکه مکرمه که قرار بود ساعت هفت و 45 صبح امروز(یکشنبه) انجام شود، با تاخیر در ساعت 15 انجام می شود .

مهدی افتخاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود که به علت نقص فنی، یک هواپیمای دیگر جایگزین آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مسافران این پرواز 264 نفر در قالب 2 کاروان از استان های همدان و کردستان در ساعت 15 امروز با هواپیمای جایگزین عازم مکه مکرمه هستند.
افتخاری گفت: مسافران این پرواز هم اکنون در فرودگاه همدان مستقر و پذیرایی می شوند.
وی با بیان اینکه از 14 تا 21 مرداد ماه عملیات رفت حجاج در فرودگاه همدان انجام می شود افزود: از 14 شهریور ماه نیز پرواز برگشت صورت می‌ گیرد.
وی ادامه داد: چهار هزار و 220 نفر در قالب 34 کاروان با 17 سورتی پرواز از همدان به سرزمین وحی اعزام می شوند که این تعداد کاروان حجاج کردستانی را نیز شامل می ‌شود.
گفتنی است، فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.
7523/1181

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرودگاه همدان پرواز حجاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند