Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین سراج دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در واکنش به اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس گفت: متاسفانه آقایان مطالبات به‌حق مردم را فدای دوستی خود با عناصر حاکم بر امور اجرایی کشور می‌کنند و با بازی نمایشی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که از وزرا پیگیر مطالبات مردم هستیم در صورتی که هیچ مشکلی از این مردم حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به سخنان قاسم میرزایی نکو نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: دوران شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه گذشته است. آقای میرزایی‌نکو تا دیروز از فاجعه ترامپیست سخن می‌گفت و رئیس جمهور آمریکا را قمارباز و عهد شکن خطاب می‌کرد اما روز بعد از اظهارات ترامپ درخصوص مذاکره بدون پیش شرط از رفراندوم سخن می‌گوید، این جماعت یا ساده لوح‌اند یا قصد دارند سند کشور را شش دانگ به نام آمریکا بزنند.

سراج بیان کرد: این نماینده مجلس در سخنانشان به کرات با ورود به اعتقادات مردم، حضرت سیدالشهدا (ع) که نماد ایستادگی و مقاومت است را وارد جناح بازی‌های سیاسی می‌کنند، ما هشدار می‌دهیم که ملت ایران اینگونه رفتارها را برنمی‌تابند و در مقابل شما خواهند ایستاد چرا که عاشق و دل‌سوخته خاندان عصمت و طهارت هستند.

وی گفت: در شرایط فعلی که دچار جنگ اقتصادی هستیم پیگیری امور و مطالبات اقتصادی مردم در اولویت قرار دارد اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم از تریبون مجلس که جای احقاق حقوق مردم است برای کاسبی از حصر استفاده می‌کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اگر سخنان این دست از نمایندگان برای منافع ملت بود پس چرا حاضر نیستند از رئیس جمهور که رئیس شورای امنیت ملی است دعوت کنند تا در صحن علنی مجلس پاسخگوی این سؤالشان باشند، البته اینها کاملاً آگاه هستند که در صورت برگزاری دادگاه عادلانه حکم اقدام علیه امنیت ملی کشور چیست و بهتر می‌دانند که لطف نظام شامل حال سران فتنه شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران افزود: آقای میرزایی‌نیکو دلسوزان انقلاب را به گونه‌ای متهم به داشتن تریبون اختصاصی می‌کنند که انگار به عنوان نماینده مجلس اصلاً تریبون نداشته‌اند، که اگر اینگونه باشد به زعم بنده این نشان از بی کفایتی آقای میرزایی نیکو است، آن هم در عصری که رسانه دست برتر را دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رودهن ادامه داد: اینکه امام جمعه محترم دماوند در لفافه به این نماینده مجلس تذکر می‌دهد نشان از نجابتشان دارد، بر عکس نماینده مجلسی که با خودشیفتگی و تناقض‌گویی به سمت امام جمعه دماوند حمله‌ور می‌شود.

وی یادآور شد: اگر این نمایندگان مجلس تاب تحمل انتقاد و تذکرات را ندارند از مسئولیت خود کناره گیری و خیال مردم را از عدم پیگیری مطالبات ملت ایران راحت کنند تا چاره‌ای برای انقلاب عزیزشان بی اندیشند، ما باید بدانیم که یکی از اصول مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی پذیرش انتقادات و تذکرات است.

سراج خاطرنشان کرد: آقای میرزایی‌نکو به عنوان نماینده مردم دوماند بهتر است از شعارهای عوام‌فریبانه و رفتارهای پوپولیستی دست بکشد و به دور از مرز بندی‌های سیاسی پیگیر مطالبات اقتصادی ملت ایران از قوه مجریه و قوه قضاییه باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

بخش‌هایی از گفت و گوی علیرضا سلیمی را در ادامه می‌خوانید:

باید در مجلس دوازدهم نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را پوشش بدهیم. البته اینکه می‌گویم در مجلس یازدهم نظارت ضعیف بود به معنای آن نیست که نظارت تعطیل بود نظارت به اندازه کافی نبود.

اولاً تعدادی از نمایندگان جدید هستند و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه قبلی هم رای نیاوردند. بخش زیادی از نمایندگان جدید الورود هستند و این‌ها باید تصمیم بگیرند.

سامانه شفافیت برای چیست؟ برای اینکه تعداد آرا را بررسی کنید. مثلاً این آقا اینقدر می‌توانسته رای بدهد الان اینقدر رای داده است. شما باید بررسی بکنید به مردم گزارش بدهید. وقتی کسی در صحن و کمیسیون‌ها حضور منظم ندارد این یک نوع فساد اداری است. فساد سیاسی هم هست. آیا این فساد منشاء فساد اقتصادی می‌شود یا نمی‌شود؟ چون اگر من درست ریل‌گذاری نکنم موجب فساد در بیرون می‌شود. منی که زمینه‌ساز فساد هستم می‌توانم روی پرچمم بنویسم مبارزه با فساد؟

من همین الان هم می‌گویم باید تکلیف شاسی بلند‌ها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته‌اند، اما می‌گویند ضد فساد هستیم؟ می‌گویند من عدالتخواه هستم و با فساد مبارزه می‌کنم! می‌گویند انقلابی هستیم کدام انقلابی؟ یکی از الزامات انقلابی‌گری اخلاق و ادب است.

انقلابی‌گری یعنی مردم داری. یعنی شفافیت. انقلابی‌گری یعنی ما عاقلانه و عالمانه در مجلس حضور پیدا کنیم. فردی که مطالعه نمی‌کند و در طرح‌ها و لوایح نظری ندارد چطور می‌تواند بگوید که انقلابی هستم؟ انقلابی‌گری یعنی طرف مطالعه بکند پژوهش بکند و تحقیق بکند و فعالانه در مجلس حضور داشته باشد. چرا نباید حضور فعال داشته باشد؟ انقلابی‌گری یک منش و سیره است نه یک اسم. یک شعار فقط نیست. یک سیره است و در چه کسانی بروز و ظهور کرده مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم