Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@03:49:08 GMT

«حکایت‌های کمال» در شهرک غزالی کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۰۲۹۷

فارس نوشت: تصویربرداری سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی بعد از پایان دکورسازی در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد.

بنا بر این گزارش، سریال «حکایت‌های کمال» با ضبط تصاویری مربوط به یک جشن کلید خورد و برخی از بازیگران اصلی در اولین روز جلوی دوربین صلح میرزایی رفتند.

خانه‌ها، محله‌ها و گذر‌های دهه ۴۰ تهران در این دکور‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۰ درصد دکور‌ها در شهرک سینمایی ساخته شده و ۱۰ درصد از آن در فضای بیرون از شهرک سینمایی و محله‌های قدیمی تهران مقابل دوربین می‌رود. دکور‌های این سریال همگی در کوچه‌ها و فضا‌هایی است که تداعی کننده دهه ۴۰ در تهران هستند.

کاظم هژیر آزاد، مهرداد ضیایی، سعید پیردوست، میرطاهر مظلومی، شهین تسلیمی از بازیگرانی هستند که به تازگی با این پروژه قرارداد بستند. همچنین حمید لولایی، رضا شفیعی‌جم، مریم سعادت، سولماز غنی، یوسف صیادی، نگار عابدی، امیر نوری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

به گزارش فارس، سریال «حکایت‌های کمال» به نویسندگی سیدحسین امیر جهانی، آزاده محسنی و نسیم عرب امیری در ۱۵۰ قسمت نوشته شده است. این سریال در چند فاز مقابل دوربین خواهد رفت که فاز اول آن در سی قسمت تولید می‌شود.

این سریال از کتاب «حکایت‌های کمال» به نویسندگی محمد میرکیانی الهام گرفته شده است و به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی تولید می‌شود.

از عوامل این سریال می‌توان به مجری طرح: فرشید رئوفی، طراح دکور، صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، مدیر تصویربرداری: ناصر محمود کلایه، ناظر کیفی: محمد میرکیانی، مدیر اجرایی دکور: محمدعلی شیبک اشاره کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «پرونده مختارنامه» نوشته رضا استادی به تازگی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب روایتی از فراز و فرودهای سریال تلویزیونی مختارنامه است.

پرونده مختارنامه حاوی ناگفته‌هایی از سریال تلویزیونی مختارنامه و تحلیل و تشریح روند ساخت این اثر است که نگارش آن از سال ۱۳۸۵ آغاز و طی بازنویسی‌های مختلف، مهر ۱۴۰۲ به پایان رسیده است.

کتاب مورد اشاره در ۶۰۰ صفحه نوشته شده و طی ۱۰ فصل به ترتیب زمانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ روند ساخت و پخش این سریال را به صورتی داستان گونه و صریح روایت می‌کند. همچنین در بخشی از کتاب سه تک نگاری درباره محمود فلاح، عظیم جوانروح و داوود میرباقری قرار گرفته و پایان بخش کتاب نیز آلبوم تصاویر پشت صحنه سریال است که تاکنون منتشر نشده اند.

کد خبر 6095489 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • تصویر دکور باشگاه هادی چوپان به سبک تخت جمشید
  • هادی چوپان از دکور باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟