Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ تلاوت استودیویی آیات 1 تا 19 سوره مبارکه انفطار با صدای احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشور در کانال این قاری منتشر شد.
ابوالقاسمی در توضیح تولید این تلاوت نوشته است؛ «از طرف معاونت صدای سازمان صدا و سيما در سال ٨٩، مأمور توليد ربنا با صدای استاد كريمخانی شدم. پس از هماهنگي با استاد، ساعت ١ بامداد يكی از روزهای تيرماه به استوديو پاپ رفتيم و پس از دو ساعت استاد اعلام كرد كه امشب توانایی اجرا را ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز نيم ساعت از وقت استوديو باقی مانده بود كه برای تست كيفيت استوديو پاپ و تفاوت آن با استوديوهای ديگر اين تلاوت را انجام دادم».

تلاوت استودیویی سوره مبارکه انفطار

دانلود


همچنین تلاوت دیگری از آیات 73 تا 75 سوره مبارکه زمر و آیات ابتدایی سوره مبارکه غافر نیز در این کانال منتشر شده است.

دانلود


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا شبکه اجتماعی تلاوت قرآن احمد ابوالقاسمی سوره انفطار سوره زمر تلاوت استودیویی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی تلاوت «وعده صادق» به همراه پرسمان قرآنی از روز گذشته یکشنبه ۲۶ فروردین در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

این کرسی تلاوت که به مناسبت عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس برگزار می‌شود تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه داشته که طی آن قاریان بین‌المللی اعم از محمدجواد پناهی، حمیدرضا احمدی‌وفا، سیدجواد حسینی، علیرضا رضایی و مختار دهقان به تلاوت قرآن می‌پردازند.

اجرای حافظان قرآن کریم و گروه‌های همخوان و تواشیح از جمله دیگر برنامه‌های این کرسی تلاوت است و حجت‌الاسلام ابوی‌سانی؛ کارشناس مسائل سیاسی به توضیح ابعاد گوناگون عملیات «وعده صادق» و تحولات متأثر از آن در عرصه خاورمیانه می‌پردازد.

این برنامه که به همت اداره دارالقرآن حرم رضوی و اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم رضوی برگزار می‌شود، هر روز تا ۳۱ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۱۸ دایر است.

کد خبر 6078715 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • ترکیدن نورافکن استودیو پخش خبر حین پخش زنده (فیلم)
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»