Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:08:56 GMT

آغاز ماچراجویی بزرگ ستاره ایرانی الاصل در بریتانیا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۰۷۷۲

آغاز ماچراجویی بزرگ ستاره ایرانی الاصل در بریتانیا

برندن راجرز، سرمربی سلتیک تایید کرد که دنیل ارزانی در راه پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد و به زودی با قراردادی قرضی راهی سلتیک خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیساز نوزده ساله که سه بازی در روسیه برای تیم ملی استرالیا انجام داد، آماده است که انتقالش از ملبورن سیتی به منچسترسیتی را نهایی کند و پس از انتقال به سیتی، به صورت قرضی راهی سلتیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلتیک به دنبال کسب هشتمین قهرمانی پیاپی در لیگ است و از همین رو، راجرز برای تقویت تیمش چشم به جذب دنیل ارزانی دوخته است. البته که جذب او برای سلتیک آسان نخواهد بود ولی آنها امیدوارند بتوانند او را به صورت قرضی از سیتی به خدمت بگیرند.


راجرز درباره ارزانی گفته بود:" اعتقاد دارم که او پس از نهایی کردن انتقالش به سیتی، احتمالا به جمع بازیکنان ما خواهد پیوست. او یکی از استعدادهای هیجان انگیز است که باید ببینیم در طول چند روز آینده چه چیز در انتظارش خواهد بود. فکر می‌کنم تا اواسط هفته تکلیف مشخص شود، او به تازگی به استرالیا برگشته و هنوز تمرینی انجام نداده است. در جام جهانی حضور داشته و برای همین به استراحت بیشتری نیاز داشت."

 

 


گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نیز درباره او گفت:" باید ببینیم چه خواهد شد. اگر در نهایت تصمیم بر این شد که دنیل ارزانی جذب شود، علتش این است که او بازیکن ویژه ای است. البته بازیکن ویژه ای برای آینده زیرا فعلا نمی‌توانیم به تیممان بازیکن اضافه کنیم. من خیلی راضی هستم، حتی در سال اول حضورم در اینجا، تیم خیلی خوبی داشتم."


منچسترسیتی تا به اینجا د خرید در تابستان جاری داشته است. آنها با شکستن رکورد تاریخ باشگاهشان، ریاض محرز را خریدند و سپس  فیلیپ سندرز به جمع بازیکنان آنها اضافه شد و حالا ارزانی می‌تواند به سومین خرید آنها تبدیل شود.

دنیل ارزانی استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنیل ارزانی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!