Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سپاه از قدردانی فرمانده کل سپاه ازیگان‌های شرکت کننده در رزمایش اقتدار دریایی سپاه و تاکید وی بر ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله با ماجراجویی‌های دشمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در پی برگزاری رزمایش اقتدار دریایی سپاه که هفته گذشته در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این رزمایش با هدف کنترل و مراقبت از امنیت آبراه بین المللی و در چارچوب برنامه رزمایش‌های تقویمی سالانه سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : این رزمایش با قدردانی سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده محترم کل سپاه از یگان‌های نیروهای دریایی و هوافضای سپاه همراه شد و ایشان با ابراز رضایت از برگزاری موفق رزمایش اقتدار دریایی سپاه ،بر لزوم حفظ و ارتقای آمادگی های همه جانبه دفاعی برای تامین امنیت پایدار آبراه راهبردی خلیج فارس و تنگه هرمز و مقابله متناسب با تهدیدات و ماجراجویی های احتمالی دشمنان تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه خلیج فارس نیروی دریایی نیروی دریایی سپاه رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است