Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:01:05 GMT

«خشت اول» تربیت فرزند در رادیو فرهنگ

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۰۸۶۴

«خشت اول» تربیت فرزند در رادیو فرهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، در برنامه «خشت اول» راه‌های اصولی تربیت فرزند با حضور کارشناسان تربیتی مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

مخاطبان در این برنامه با شیوه‌های نوین تربیت فرزند مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی‌آشنا می‌شوند و تکنیک‌های تاثیرگذار تربیتی را می‌آموزند. همچنین در هر برنامه از میان مخاطبانی که برای حضور در برنامه ابراز علاقه کرده اند دعوت می‌شود تا در استودیو حاضر شوند و پرسش‌های خود را درباره موضوع برنامه طرح کنند و مشاوره حضوری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خشت اول» این هفته با موضوع تاثیر تربیتی معلمان بر دانش‌آموزان با حضور گزارشگر افتخاری برنامه النا دهاقین ۱۱ ساله جمعه ۱۹ مرداد ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی مریم یوسفی پور و اجرای فاطمه امجدیان تولید و پخش می‌شود.

«خشت اول» را می‌توانید هر جمعه ساعت ۱۴:۳۰ از رادیو فرهنگ موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز بشنوید.

کد خبر 4366204

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی تربیت کودکان رادیو فرهنگ تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سینمای مستند رادیو سریال ایرانی برنامه رادیویی سینمای آمریکا موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله یدالله صفری ظهر یکشنبه با حضور در مدرسه علمیه تخصصی ولیعصر در آئین گرامیداشت مقام معلم با اشاره به تبیین ارزش و جایگاه معلم اظهار کرد: جایگاه معلم بسیار بزرگ‌تر از یک شغل و منصب است چرا که انسانیت در گرو تربیت معلم است.

وی با بیان اینکه معلمان میراث‌دار راه و روش انبیا و اولیای الهی هستند، افزود: اگر امانتداری برجسته‌ترین اوصاف انسان و انسان گران‌بهاترین امانت الهی باشد پس معلم بی‌نظیرترین امین و امانتدار است چرا که وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان بهری به ایثار و اخلاص اساتید حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اساتید خواهر حوزوی با ایثار و اخلاص خود در مسیر تربیت فرزندان این جامعه همواره در تلاش و کوشش هستند و اجر و پاداشی خاص در نزد خداوند متعال دارند.

آیت الله صفری تصریح کرد: حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران مهمترین نقش تربیتی را در جامعه ایفا می‌کنند به‌خصوص خواهران طلبه که با ایثار و فداکاری خود نهال مقدس خانواده را آبیاری کرده و به مرحله کمال می‌رسانند.

کد خبر 6097055

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی