Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید احمدکاظمی دانشکده دندانپزشکی خراسان شمالی گفت: انجام بیش از ۶۰۰ مورد جراحی و ترمیم دندان و هم‌چنین ارائه داروی رایگان از جمله اقدامات گروه جهادی شهید احمد کاظمی شهرستان بجنورد در مناطق محروم دهستان سنگر است. ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها خراسان شمالی نظرات

سید امیرحسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: اردوی جهادی شهید احمد کاظمی با هدف خودسازی و خدمت رسانی‌های پزشکی عمومی و دندان پزشکی تخصصی و هم‌چنین اقدامات فرهنگی وارد دهستان سنگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهادگران حاضر در این اردو را دانشجویان ترم آخر رشته داندان پزشکی تشکیل می‌دهند افزود: میانگین تعداد دانشجویان و به طور ویژه پزشکانی که در این اردو حضور دارند 12 نفر است که طی 3روز کامل به اقدامات فرهنگی و پزشکی می‌پردازند.

موسوی به شرح اقدامات پرداخت و افزود: گروه پزشکی عمومی و فرهنگی روزانه با دهگردی در بخش سنگر به انجام معاینات و اقدامات فرهنگی می‌پرداختند و تیم دندان‌پزشکی نیز با استقرار در مدرسه روستای خرق، مردم را از تمام روستاهای مجاور ویزیت می‌کردند.

مسئول گرده جهادی شهید کاظمی با بیان اینکه اولویت در بخش درمان با جوانان و نوجوانان بوده است افزود: طی 3 روز حضور گروه جهادی در این دهستان محروم 400مورد معاینه و ارجاع به پزشک، 430مورد جراحی و کشیدن دندان، ترمیم 120 دندان، 350 ویزیت پزشکی و ارائه داروی رایگان انجام گرفته که بخش بسیار زیادی از مشکلات درمانی آن را حل کرد.

وی در ادامه افزود: گروه فرهنگی این مجموعه نیز با برگزاری مسابقات، کلاس‌های آموزشی، و توصیه های پزشکی به نوجوانان روستا، سعی در بالابردن سطح بهداشت و فرهنگ این نوجوانان داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی با همکاری بسیج دانشجویی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و هم چنین آستان قدس رضوی و با همدلی دانشجویان انقلابی و جهادی برگزار شد و به لطف خدا ثمرات بسیار خوبی را در پی داشت.

انتهای پیام / ع

R7719/P1494/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری