Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال در آستانه سفر کاروان تیم ملی امید به چین، با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت،دبیر کل این فدراسیون در آستانه سفر تیم ملی امید کشورمان به چین،با حضور در اردوی این تیم با کادر فنی،سرپرستی و بازیکنان امید دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل فدراسیون فوتبال در این دیدار،خطاب به ملی پوشان امید عنوان کرد:اتحاد شما در تمرین و میدان مسابقه و بیرون از آن ستودنی است.این روحیه جنگندگی و همبستگی من را به یاد تیم ملی بزرگسالان می اندازد که به واقع یک روح در قالب یک تیم بودند و در نهایت در میدان روسیه،افتخارآفرینی کردند.بزرگان فوتبال بر این موضوع تاکید وتصریح دارند که راه موفقیت از همین اتحاد درون تیمی شکل می گیرد.


او ادامه داد:تک تک شما عزیزان که اینجا هستید از گزینش مربیان باتجربه با موفقیت عبور کرده اید.بی شک،شما آینده فوتبال این مملکت هستید و از هم اکنون باید به روزهایی بیاندیشید که می توانید شادی ملت را رقم بزنید.قدردان نعمتی که پروردگار به شما اعطا کرده باشید و بدانید نگاه هموطنان به تلاش شماست.تجربه حضور در بازی های آسیایی بسیار بسیار ارزنده خواهد بود و نقطه مهمی در کارنامه تان محسوب می شود.

ساکت خاطرنشان کرد:تیم ملی امید ما با امیدواری فراوان راهی چین و سپس جاکارتا می شود.تیمی که با تدابیر صورت گرفته با مجموعه ای از بازیکنان زیر 21 سال به بازی های آسیایی می رود تا با کسب تجربیات گران سنگ از این میدان،مهیای میدان مهم دیگری به نام مقدماتی المپیک شود.

 

 

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی امید هم با تمجید از حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی امید توسط فدراسیون فوتبال عنوان کرد:همانطور که گفتم از عملکرد این بازیکنان شگفت زده ام. بی شک، مسیر ما مسیر آسانی نخواهد بود، اما بسیار مرتفع است. به همین دلیل با غرور زیادی به بازی‌های آسیایی می‌رویم، اما تاکید می‌کنم نبرد ما از چین، آغاز خواهد شد و چالش بزرگی پیش روی ماست که از دیدار با تیم ملی امید این کشور آغاز می‌شود.

به دنبال اظهارات سرمربی تیم ملی امید، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ذکر خاطره‌ای از اردوی تیم ملی بزرگسالان در ترکیه پیش از جام جهانی روسیه گفت:جالب است که وقتی اردوی تیم ملی در ترکیه آغاز شد؛ کی روش دقیقا همین جمله امروز کرانچار را درباره آن اردو بیان کرد و گفت: چالش ما از همین اردو آغاز می‌شود. این موضوع دوراندیشی کادر فنی تیم ملی امید را می‌رساند و میدوارم بازیکنان تیم از لحظه لحظه حضور در اردوی ترکیه، درس‌های لازم را از کادر فنی بگیرند و با آمادگی ایده آل به جاکارتا بروند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ملی پوشان امید فدراسیون فوتبال ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال ایران که فصل قبل در تیم ورونای ایتالیا حضور داشت و تنها بازیکن حال حاضر اردوی تیم ملی از سری‌آ ایتالیا در فصل گذشته است، حالا به امید اول تیم ملی و سرمربی‌اش تبدیل شده است.

با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و صابر کاظمی سه قطر پاسور دعوت شده به اردوی تیم ملی به دلایل مختلف، امین اسماعیل‌نژاد باید بار فشار این غیبت‌ها را به تنهایی به دوش بکشد. پائز که روی درخشش او در لیگ ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است، از حالا تمرینات امین را به خوبی زیر نظر گرفته است و مراقب این ستاره خود است. پائز که به بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی علاقه زیادی دارد قطعا در صف این علاقه‌مندی‌ها امین اسماعیل‌نژاد در رتبه اول قرار دارد.

اگر امین اسماعیل‌نژاد بتواند همانند فصل 2022 در تیم ملی بدرخشد و همان آبشارها و سرویس‌های بی‌نظیرش را تکرار کند، نه تنها تیم ملی به دور نهایی صعود خواهد کرد بلکه جواز حضور در المپیک پاریس را نیز کسب خواهد کرد.

هواداران والیبال ایران انتظار دارند حالا که امین اسماعیل‌نژاد در بهترین لیگ دنیا بازی کرده، عملکردی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان را از خود به نمایش بگذارد و این می‌تواند فشار روی این بازیکن را چند برابر کند.

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!