Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیک مصرف برق کشور در مدار بالای ۵۵ هزار مگاوات گزارش شد و نسبت به اولین روز هفته جهش ۵ هزار مگاواتی را داشت.

به گزارش قدس آنلاین،بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پیک مصرف برق در روز جمعه دوازدهم مرادماه، به میزان ۵۵ هزار و ۶۴۶ مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان پیک مصرف ۴۷ هزار و ۱۳۹ مگاوات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته چهار هزار و ۵۰۵ مگاوات گزارش شد که در مقایسه با روز پنجشنبه که میزان آن چهار هزار و ۷۶۳ مگاوات بود، مصرف برق این بخش قدری افزایش داشته است.

گفتنی است، با توجه به اینکه همچنان هوای گرم در کشور پایدار است، می‌طلبد مشترکین نسبت به ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق اهتمام لازم را داشته باشند و از بکارگیری وسایل پرمصرف در ساعات پیک خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین قطعی برق مصرف برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات