Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  صفحه العهد الجدید از فردی که وی را مهمان ملک سلمان توصیف کرده، در جریان بازدید وی از پروژه نئوم در شمال غربی عربستان سخن گفته است.

این صفحه که خود را نزدیک به تصمیم‌سازان سعودی می‌داند، آورده است مهمانی که ملک سلمان در منطقه پروژه نئوم با وی دیدار کرده است، همسرش « فهده آل حثلین» مادر محمد بن سلمان ولیعهد وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، محمد بن سلمان، مادر و سه نفر از خاله‌هایش را در بازداشت خانگی قرار داده است، و در مقابل پدرش ادعا کرده که مادرش برای مداوا به آمریکا رفته است.

این صفحه آورده است ملک سلمان می‌خواست برای دیدار با همسرش به آمریکا برود، اما محمد پسرش پس از توصیه برخی مشاورانش به پدرش گفت که سفر وی به واشنگتن با توجه به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت، مناسب نیست که ملک سلمان هم در پاسخ به پسرش گفت حرف شما درست است فایده‌ای ندارد.

بر اساس این گزارش،‌ملک سلمان بر سئوال خود درباره همسرش فهده-مادر بن سلمان که نزد وی بازداشت است- اصرار ورزید و پس از پافشاری، بن سلمان مجبور شد وی را از بازداشت‌گاه بیرون بیاورد، اما ابتدا با مادرش توافق کرد و به او گفت به شرطی از بازداشت خارجت می‌کنم که پادشاه را به کناره‌گیری از قدرت متقاعد کنی که وی یعنی مادرش موافقت می‌کند و آنگاه مادرش را به نئوم آورد جایی که به اقامتگاه کنونی ملک سلمان تبدیل شده است.

العهد الجدید پرسیده است آیا مادر بن سلمان به توافقی که با وی مبنی بر متقاعد کردن پادشاه برای کناره‌گیری از قدرت دست یافته، پایبند خواهد بود و آیا پادشاه را به این کار راضی خواهد کرد و وی کناره‌گیری خواهد کرد یا خیر؟ باید به انتظار آینده نشست تا پاسخ این سئوال روشن شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ملک سلمان و میهمان ناخوانده در «نئوم»؛ترفند بن‌سلمان برای برکناری پدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سوگواری خلیل (حمیدرضا آذرنگ) و سلمان (کاظم نوربخش) در سریال نون خ ۵ ساخته سعید آفاخانی پربازدید شد.

کد خبر 847517 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • محل دفن افلاطون کشف شد | رمزگشایی طومارهای باستانی از طریق هوش موصنوعی
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره