Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@18:56:07 GMT

جلوگیری از حریق گسترده در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۱۵۸۵

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با اعلام ایجاد نشتی در مخزن یک تانکر حامل بنزین که از رفسنجان به مقصد نیشابور در حرکت بود، دو گروه از آتش نشانان در مسیر حرکت تانکر اعزام شدند و آن را متوقف کردند.

سید مهدی حسینی افزود: آتش نشانان با استفاده از لوازم نشت گیری تانکر های سوخت اقدام به نشت گیری تانکر کردند و سپس یک کامیون آتش نشانی این تریلر را تا شرکت نفت برای تخلیه همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تانکر حامل 32 هزار لیتر بنزین بود که برای رسیدن به محل تخلیه در شرکت نفت باید از مسیر پر تردد بلوار جمهوری عبور می کرد و در صورت ایجاد کوچکترین جرقه، آتش سوزی  و انفجارگسترده ای در این منطقه روی می داد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی آنش نشانی خدمات ایمنی تانکر سوخت بلوار جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مرز پرویزخان و در راستای نظم‌دهی به ترافیک کامیون‌های عبوری این مرز این لاین برای تردد تانکر‌های سوخت رسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد این مسیر برای تانکر‌ها کمک زیادی به ترافیک روان این مرز خواهد کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که روزانه ۲ هزار کامیون صادرات کالا و ترانزیت سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مرز پرویزخان، مرز نوظهور ترانزیت در کشور است که سال گذشته حجم مبادلات تجاری آن نزدیک به ۶ میلیارددلار رسید. مهم‌ترین کالا‌های ترانزیتی گمرک پرویزخان شامل نفتا، مازوت، روغن صنعتی و بیتومین است که از این گمرک به بنادر جنوبی کشور ترانزیت می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت