Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: ساعت پایانی شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با دپو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در یکی از مناطق کویری شهرستان ایرانشهر قصد جابجایی آن به آن مناطق مرکزی کشور را دارند ، پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بلافاصله وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر پس از ۲ کیلومتر رد زنی در این منطقه کویری سرانجام محل دپو مواد افیونی را شناسایی که در همین هنگام قاچاقچیان با عوامل انتظامی درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات جانانه؛ عوامل انتظامی با موضع گیری مناسب مقابل به مثل کردند و پس از ساعتی آتش سنگین نیروهای خودی، قاچاقچیان مسلح با تنگ شدن عرصه برخود با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی منطقه ۶۱۳کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ طاهری خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

کد خبر 4366298

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد طاهری مواد مخدر نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش و دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و هشت کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 746936

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار