Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-09@02:16:53 GMT

کرباسیان: در حال حاضر پیمانکار خارجی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۲۰۷۲

صراط:

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در کمیسیون علنی امروز (یکشنبه (۱۴ مرداد ۹۷) در جریان سؤال خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در خصوص علت عدم اجرای پروژه ملی جامع مالیاتی پس از گذشت بیش از ۱۱ سال چیست؟ اظهار داشت: این طرح منجر به این شد که در حوزه دولت الکترونیک به عنوان طرح سازمان برتر شناخته شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی افزود: این طرح همچنین سبب شد مؤدیان جدید شناسایی شوند و بیش از هزار میلیارد تومان از طریق جلوگیری از فرار مالیاتی کسب درآمد شود همچنین میزان مؤدیان به ۲۵ درصد رسید.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: از زمانی که طرح مالیاتی از سال ۹۰ شروع شده است تا سال ۹۶ درآمد مالیاتی ما ۹۶ هزار میلیارد تومان شد یعنی ۴ برابر افزایش درآمدی داشتیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر پیمانکار خارجی نداریم، گفت: یک سال است که ما پیمانکار خارجی نداریم و تمام این اقدامات به دست تحصیل‌کرده‌های کشور انجام می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر اقتصاد کرباسیان کارت زرد مجلس شورای اسلامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • شور و هیجان بی نظیر تماشاگران حاضر در ورزشگاه هنگام صحیح اعلام شدن گل دوم خوسلو
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد