Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@14:13:20 GMT

يونسيان، مديرعامل ايران خودرو ديزل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۲۱۸۵

يونسيان، مديرعامل ايران خودرو ديزل شد

به گزارش جهان نيوز، در مراسمی با حضور مهندس مرادي، قائم مقام اجرايي مديرعامل گروه ايران خودرو ،‌يونسيان به عنوان مدیرعامل جدید ايران خودرو ديزل معرفی شد.  

مهندس مرادي قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در مراسم توديع و معارفه مديران عامل پيشين و جديد ايران خودرو ديزل با تقدير از زحمات مهندس ساجي ابراز اميدواري كرد كه با استفاده از تجارب مديريتي يونسيان ، ايران خودرو ديزل به جايگاه واقعي خود دست يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اين مراسم ساجی، مدير عامل سابق ايران خودرو ديزل، اين شركت را یک دانشگاه تجربه توصيف كردو گفت: روند تولیدچهارماهه گذشته شرکت ایران خودرو دیزل و مقایسه آن با تولید سال گذشته نشانگر تبلور دوباره امید در مجموعه ایران خودرو دیزل است و ابراز امیدواری کرد تا با ادامه هر چه بهتر برنامه تولید به جایگاه واقعی خود برسد.

همچنين مهدي یونسیان، مديرعامل جديد شركت ايران خودرو ديزل ضمن تشکر از اعتماد مهندس یکه‌زارع برای سپردن مسئولیت اين مجموعه بزرگ، ادامه راه و استراتژی موجود تعیین شده از سوی هیأت‌مدیره، توسعه بازار فروش و صادرات و استفاده از نظرات مشتریان بازار را از جمله اهداف اصلی خود در شرکت ایران خودرو دیزل دانست.

وي توان منابع نیروی انسانی شرکت را با توجه به تجربه قبلی خدمت خود در شرکت ایران خودرو دیزل فوق‌العاده دانست و ابراز امیدواری کرد که با شایسته سالاری و تکیه بر کار تیمی و گروهی و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای راهبری تمام موضوعات موجود، بتوان هر چه سریعتر توان واقعی شرکت ایران خودرو دیزل رابه منصه ظهور رساند .

برمبناي اين گزارش در این مراسم از خدمات و تلاش های عليرضا ساجي، مدیرعامل سابق ايران خودرو ديزل قدردانی شد.

لازم به ذكراست، ‌یونسیان دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع ازدانشگاه علم و صنعت است. او، مديرعامل شركت مهركام پارس، مديرعامل وعضو هيات مديره شركت ايران خودرو ديزل، معاون توليد و كيفيت شركت پارس خودرو،عضو هيات مديره و معاون اجرايي شركت ايران كاوه و مدير توليدشركت نورد و پروفيل پارس را در كارنامه خود دارد.

منبع: ایکوپرس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران