Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در نشست شورای فنی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آسیب‌دیده اسلام‌آبادغرب در زلزله بزرگ غرب کشور، اظهار داشت: با توجه به گذشت هشت ماه و ۲۰ روز از حادثه زلزله باید بیمارستان اسلام‌آبادغرب زودتر تعیین تکلیف شود.

استاندار کرمانشاه افزود: باید در ساخت بیمارستانها توجه بیشتری صورت بگیرد، چرا که در بروز حادثه به عنوان یک مکان امن باید قادر باشد خدمات ارائه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بیمارستان اسلام‌آبادغرب با وجود فاصله‌ای که با کانون زلزله داشت، اما دچار آسیب‌های جدی شد به گونه‌ای که از همان ابتدای حادثه که در اسلام‌آبادغرب حاضر شدم منتظر بودم هر لحظه فرو بریزد.

بازوند بیان داشت: این بیمارستان که در آن حادثه بحرانی می توانست خدمات شایسته‌ای را ارائه کند باری بر دوش مدیریت ارشد استان و مردم شده بود و  این تخریب در میان افکار عمومی واکنش‌های منفی در برداشت.

مدیر ارشد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید مقصرین در ساخت این مجموعه باید شناسایی شوند، گفت: بدون شک افکار عمومی نیز خواهان این امر هستند لذا هرچه سریعتر در این زمینه اقدام و مقصرین تحویل مراجع قضایی داده شوند.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی باید تضمین‌های لازم در خصوص مقاوم‌سازی این مجموعه را ارائه کند، تصریح کرد: این مقاوم سازی باید به گونه‌ای باشد که در برابر زلزله هفت ریشتری مشابه این زلزله مقاوم باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسئولیت ساخت این بیمارستان با راه و شهرسازی است و جمع‌بندی این مجموعه مقاوم سازی بیمارستان است.

کد خبر 4366316

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر هوشنگ بازوند کرمانشاه بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد