Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه، با تأکید بر شناسایی و تحویل مقصران بیمارستان اسلام آبادغرب به مراجع قضایی، گفت: تخریب این بیمارستان لکه ننگی برای علم مهندسی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، یکشنبه(14 مرداد) در شورای فنی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، بازرس کل استان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب در سالن تدبیر برگزار شد، به بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آسیب دیده اسلام آباد غرب در زلزله 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ریشتری آبان سال گذشته پرداخت.

 

 وی با اشاره به ابعاد زلزله غمبار سال گذشته و وضعیت بحرانی آن با توجه به نیاز مبرم آسیب دیدگان به امکانات پزشکی و درمانی، گفت: مجموعه ای مانند بیمارستان ها باید به گونه ای ساخته شوند که در زلزله ها به عنوان ساختمان ایمن مورد استفاده قرار گیرند و قادر باشند در آن شرایط بحراتی به ارائه خدمت بپردازند.

 

استاندار کرمانشاه، ابراز تأسف کرد: در چنین شرایطی بیمارستان تازه ساز اسلام آباد با وجود فاصله ۱۲۰ کیلومتری از کانون زلزله، دچار آسیب های بسیار جدی شد.

 

وی اظهارکرد: پس از وقوع زلزله بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردیم حجم خسارت بالا بود و تعداد زیادی از مردم دچار آسیب شده بودند اما تأسف بار تر از همه یک ربع به ساعت 5 صبح زلزله در بیمارستان اسلام آباد غرب حضور پیدا کردم و از دیدن بیمارستان تخریب شده، شوکه شدم.

مهندس بازوند، با اشاره به تخریب جزئی وارد شده به ساختمان قدیمی و در عین حال تخریب ساختمان تازه ساز، ابراز کرد: در این شرایط که نیاز اول زلزله زدگان ارائه خدمات درمانی و امدادی بود، جان صدها نفر به خاطر تخریب این بیمارستان به خطر افتاد.

 

وی تصریح کرد: تخریب این بیمارستان لکه ننگی بر علم مهندسی بود و در میان افکار عمومی نیز با واکنش بسیار منفی روبرو شد.

 

استاندار کرمانشاه، بیان کرد: مجموعه ای که در آن شرایط بسیار بحرانی می توانست یک خدمات درمانی بسیار حیاتی به آسیب دیدگان زلزله انجام دهد، خود دچار خسارت جدی شد و باری بر دوش مدیریت ارشد استان و مردم شد.

 

وی گفت: بی گمان افکار عمومی منتظر برخورد با مقصران حادثه است و این افراد باید شناسایی و هرچه سریعتر تحویل مراجع قضایی شوند.

 

بازوند، با بیان اینکه مسئولیت ساخت این بیمارستان با اداره کل راه و شهرسازی است و جمع بندی این مجموعه مقاوم سازی بیمارستان است، عنوان کرد: مقاوم سازی از جمله کارهای علمی و متداول در دنیای امروز محسوب می شود.

 

وی تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید تضمین های لازم برای این مقاوم سازی را ارائه دهد و این کار باید به گونه ای صورت گیرد که در برابر زلزله ۷ ریشتری مشابه مقاوم باشد.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنکور۹۷ مجلس استان همدان داعش روزنامه های ورزشی سبک زندگی منتظرانه کانون های مساجد دولت کنکور سراسری خراسان جنوبي برخورد با مقصران بیمارستان اسلام آبادغرب زلزله کرمانشاه مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد