Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رتبه بندی استخراجی از مقالات نمایه شده دانشگاه های دولتی به نقل از Uniref(مرجع دانشگاه های ایران)حاکی است که دانشگاه شهید بهشتی تهران با ارایه 2 هزار مقاله بین المللی درصدر دانشگاه های دولتی کشور قرار دارد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار دانشگاه ایرنا، دانشگاه شهید بهشتی که قدمتی 59 ساله دارد، امسال با ارایه 82 مقاله داخلی رتبه نخست را در بین دانشگاه های دولتی کشور از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه شهید بهشتی با 19 دانشکده ، 10 پژوهشکده و 9 مرکز تحقیقاتی دارای 17هزار و 777 دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری است که در دوره های روزانه، شبانه و الکترونیکی پذیرش دانشجو دارد.
همچنین دانشگاه تهران با قدمت 82 سال با ارایه یک هزار و 650 مقاله بین المللی و 35 مقاله داخلی رتبه دوم را در اختیار دارد.
دانشگاه تهران دارای 25 دانشکده، 9 پردیس و 11 مرکز پژوهشی است. برند این دانشگاه در سال 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شد.
دانشگاه شیراز نیز با قدمت 72 سال فعالیت علمی در این رتبه بندی با ارایه یک هزار و 397 مقاله بین المللی و 19 مقاله داخلی در سال 97 سومین دانشگاه برتر کشور است.این دانشگاه با پیشینه بیش از نیم قرن و در بردارندگی 16 دانشکده، یکی از بزرگترین و مهمترین دانشگاه های کشور است که قطب پژوهشی کشور نیز به شمار می آید.
بر اساس این رتبه بندی، دانشگاه های تربیت مدرس با 971مقاله بین المللی، صنعتی امیر کبیر 714، صنعتی اصفهان 593، فردوسی مشهد 577، صنعتی شریف 574 ، تبریز با 537 و دانشگاه ارومیه با 427 مقاله در رده های بعدی قرار دارند.
**6984**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه رتبه بندي ارايه مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول