Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران دو فیلم «خوک» و «بدون تاریخ بدون امضاء» هر کدام با نامزدی در 10 رشته رکورددار شدند.

به گزارش ایسنا، داوران جشن خانه سینما در چند وقت اخیر بیش از 70 فیلم سینمایی اکران شده را که در بازه زمانی مدنظر آیین نامه جشن قرار می‌گیرند تماشا و در نهایت 35 فیلم را در رشته‌های گوناگون نامزد دریافت جایزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین فیلم‌های «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی و «بدون تاریخ بدون امضاء» که اولی در جشنواره فیلم فجر هم حضور نداشت رقابت تنگاتنگی با هم دارند و در 10 رشته نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

در رده بعدی رکوردداران نامزدی جشن خانه سینما، فیلم‌های «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا و «خفه گی» فریدون جیرانی با 7 نامزدی قرار دارند و پس از این‌ها نیز فیلم‌های «سارا  و آیدا» مازیار میری با 6 نامزدی، «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان با پنج نامزدی، «چهارراه استانبول» مصطفی کیایی با چهار نامزدی و «فِراری» علیرضا داودنژاد، «سد معبر» محسن قرایی و «بیست و یک روز بعد» محمدرضا خردمندان با سه نامزدی در رده‌های بعدی قرار دارند. 

همچنین فیلم‌های مسعود کیمیایی (قاتل اهلی)، رامبد جوان (نگار) و شهرام مکری (هجوم) از فیلم‌هایی هستند که در دو رشته نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

اما در میان اسامی نامزدها تعداد فیلم‌هایی که در یک رشته نامزد شده‌اند قابل توجه است که از بین 35 فیلم، 17 اثر فقط در یک رشته نظر  داوران را جلب کرده‌اند و به فیلم‌های «دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا، «زادبوم» ابوالحسن داودی، «ملی و راه‌های نرفته‌اش» تهمینه میلانی و «مالاریا» پرویز شهبازی می‌توان اشاره کرد.

نامزدهای بیستمین جشن خانه سینما به ریاست علی نصیریان در حالی اعلام شده‌اند که برای آخرین سال جشن به صورت آیین‌نامه سالانه برگزار می‌شود و قرار است از سال آینده جدی‌تر به شیوه آکادمی برپا شود.

همچنین با توجه به شرایط اقتصادی مدیران خانه سینما و جشن تصمیم گرفته‌اند جشن بزرگی را امسال برگزار نکنند ولی جزییات چگونگی اجرای آن هنوز رسانه‌ای نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشن خانه سینما رکوردداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه به این افراد ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیروس دهقان‌شیری افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

پاسخ صریح وزارت کشور به فضاسازی ها درباره اتباع افغان | امکان پذیرش افغانستانی ها در کشور وجود ندارد

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در صورت بی‌توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه‌های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی‌نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده‌اند، پلمب خواهند شد.

کد خبر 847893 برچسب‌ها استان البرز خبر مهم اتباع خارجی مسکن اجاره افغانستان

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد