Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید فرخ یزدان پناه با بیان اینکه اولویت گروه جهادی دانشجویی شهید یزدان‌ پناه به مناطق محروم آب رسانی است، گفت: کم آبی منجر به مهاجر مردم در منطقه شهداد شده است.

علیرضا اسلامی، مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید فرخ یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رابطه با فعالیت این گروه جهادی در رابطه با آبرسانی به مناطق محروم در منطقه شهداد کرمان، گفت: با بررسی گروه جهادی شهید یزدان پناه از روستای دهقان منطقه شهداد متوجه هدر رفت آب هنگام در این روستا شدیم و تصمیم به راهکاری برای این هدر رفت گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور یکی از روحانیون این روستا که قصد ساخت استخر را برای آبیای باغ‌ها و زمین های کشاورزی داشت: گفت: پس از آماده شدن مصالح این روستا گروه جهادی ما در اولویت فعالیتش قصد ساخت این استخر را دارد و با صحبت های که انجام شده است قرار است که گروه جهادی ما این مسئولیت را به عهده بگیرد.

مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید فرخ یزدان پناه با اشاره به مشکل کم آبی در این منطقه گفت: برخی از ساکنین این منطقه از جمله تکاب شمالی در شهداد به دلیل مشکل کم آبی اقدام به مهاجرت به کرمان را گرفته اند و گروه جهادی ما برای حل این مشکل تمام تلاشش را خواهد کرد.

اسلامی همچنین به سایر فعالیت های این گروه جهادی داشت و گفت: عمده فعالیت ما در حوزه عمرانی و فرهنگی است و در بخش عمرانی پسران و در بخش فرهنگی دختران این گروه جهادی فعالیت می‌کنند که بیشتر آنها دانشجوی دانشگاه پیام نور کرمان هستند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کم آبی کرمان کویر شهداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز