Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی همدان با اشاره به فعالیت‌های اسکیت استان‌همدان اظهار داشت: سال ۹۴ جایگاه این هیئت در رتبه ۳۹ از بین ۴۸ هیئت ورزشی استان همدان بود که سال گذشته در ارزشیابی هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان به رتبه هفتم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی کف‌پوش استاندارد اسکیت بر روی سالن هیئت اسکیت نصب شد که شاید در کشور تنها ۴ استان از این کف‌پوش استاندارد داشته باشند.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به لزوم تخصصی شدن این سالن ورزشی گفت: در حال حاضر با توجه به گسترش گرایش‌های اسکیت در همدان در تعداد سانس در این سالن کمبود وجود دارد و مجبوریم در دیگر سالن‌های ورزشی سطح شهر تمرین کنیم.

مجیدی عنوان کرد: متأسفانه رشته‌های نظیر هاکی به کف‌پوش سالن اسکیت همدان آسیب می‌زنند که باید از طرف اداره کل ورزش و جوانان اقدامی صورت گیرد تا تنها رشته ورزشی اسکیت از این سالن استفاده کند.

وی با اشاره به فعال شدن گرایش‌های اسکیت در همدان بیان کرد: در حال حاضر گرایش‌های فری استایل، سرعت، هنری اسکیت هاکی و سایر گرایش‌ها در همدان فعال بوده و به زودی تعدادی دیگر از گرایش‌ها را فعال خواهیم کرد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان: باید از پتانسیل شهرستان‌های استان همدان استفاده کرد چراکه اعتقادداریم شهرستان‌ها بازوان اصلی هیئت هستند.

مجیدی با اشاره به تعداد ورزشکاران فعال در این رشته گفت: در استان همدان بیش از ۱۵۰۰ نفر در رشته اسکیت فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین بیش از ۲۵ مربی و داور در رشته اسکیت در استان‌همدان فعال هستند کمااینکه کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی برای ارتقا توان مربیان و داوران برگزار شده و در آینده نیز دوره هایی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با اشاره به تقویت زیرساخت‌های این هیئت گفت: در حال حاضر پیست سرعت در همدان وجود ندارد اما به زودی پیست عباس‌آباد همدان با رایزنی‌های صروت گرفته بهسازی و فعال خواهد شد.

مجیدی افزود: صف قهرمانی در رشته اسکیت نسبت به سایر رشته‌های ورزشی بسیار کوتاه است و علاقه‌مندان می‌توانند با دو یا ۳ سال تلاش در عرصه‌های ملی به جایگاه خوبی برسند.

وی با اشاره به رشد اسکیت در عرصه همگانی بیان کرد: فرهنگ‌سازی‌های خوبی در این زمینه انجام شده و خانواده‌ها استقبال خوبی در این زمینه دارند اما باید با کمک رسانه‌ها و ایجاد فضاهای بیشتر اسکیت در شهر؛ رشته اسکیت را به یک ورزشی همگانی تبدیل کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان عنوان کرد: خانواده‌ها برای خرید اسکیت استاندارد می‌توانند از مربیان هیئت کمک بگیرند تا در آینده دچار مشکل نشود و آسیبی به فرزندان آن‌ها وارد نشود کمااینکه آماده‌ایم هرگونه همکاری در این زمینه انجام دهیم.

کد خبر 4366301

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان اسکیت مهدی مجیدی نشست خبری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • جان باختن دهیار روستای بن‌انبانی بر اثر سقوط از بالای سالن ورزشی / جزییات