Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل زنجیره تولید خرما در استان بوشهر اختصاص یافته که بخش عمده‌ای از آن در دشتستان پرداخت می‌شود. ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، عبدالرسول بهنام‌راد ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی دشتستان با بیان اینکه طرح آبیاری نوین در دشتستان در حال اجراء است اظهار داشت: برای اجرای این طرح در دشت 2400 هکتاری سعدآباد دشتستان تجهیزات آن با اعتبار 147 میلیارد ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخصیص 20 میلیارد ریال برای ادامه این پروژه بیان کرد: از 8700 هکتار اراضی کشاورزی دشت شبانکاره دشتستان عملیات طرح آبیاری نوین امسال در 2 هزار و 500 هکتار این دشت اجراء می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اجرای 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر به آبیاری نوین خاطر نشان کرد: از اجرای 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر به آبیاری نوین  4 هزار و 350 هکتار آن در دشتستان قرار دارد.

بهنام‌راد با اشاره به اختصاص 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی استان بوشهر بیان کرد: برای اجرای طرح آبیاری نوین 100  میلیارد ریال تخصیص یافته که بیش از 34 میلیارد ریال آن به دشتستان تخصیص می‌یابد.

وی، با بیان اینکه 35 درصد کل تسهیلات بانکی بخش کشاورزی استان بوشهر به دشتستان اختصاص دارد گفت: از پرداخت 45 میلیارد تومان تسهیلات اعتباری بخش کشاورزی استان بوشهر بیش از 15.3 میلیارد تومان آن در دشتستان پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان بوشهر از اجرای طرح زنجیره تولید خرما خبرداد و بیان کرد: 80 میلیارد ریال برای تکمیل زنجیره  تولید خرما در استان بوشهر اختصاص یافته که بخش عمده‌ای از آن در دشتستان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های اخیر باعث افزایش سطح آب در سدهای استان بوشهر شد و برخی از سدها به صورت کاملاً پر شد.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت سد ۴.۵ میلیون متر مکعبی تنگ ارم در شهرستان دشتستان بیان کرد: حجم ذخیره آب سد رئیس علی دلواری در شهرستان دشتستان به ۵۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر از ذخیره ۶ میلیون مترمکعب آب در سد باغان خبر داد و اضافه کرد: حوضچه‌های سد تغذیه مصنوعی و بندهای کنترل سیلاب استان نیز با این بارش‌ها سیراب شدند.

وی از بهبود وضعیت آب‌دهی رودخانه‌های استان خبر داد و افزود: در مجموع ۲۵ میلیون مترمکعب رواناب در سدهای استان بوشهر ذخیره شد.

کد خبر 6096872

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند