Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@16:11:46 GMT

خواندن این نماز در ماه ذی القعده را از دست ندهید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۳۷۱۱

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماز یکشنبه ماه ذی القعده نمازی مستحبی و چهار رکعتی است که در یکی از روز‌های یکشنبه ماه ذی القعده خوانده می‌شود.

برای این نماز ثواب زیادی ذکر شده، از جمله اینکه رسول اکرم فرمود: هر که این نماز را به جا آورد؛ توبه او مقبول و گناهانش آمرزیده شود، دشمنان او در روز قیامت از او راضی شوند، با ایمان می‌میرد، دین و ایمانش از وی گرفته نمی‌شود؛ قبرش گشاده و نورانی شده و والدینش از او راضی گردند؛ مغفرت شامل حال والدین او و ذریه او گردد؛ توسعه رزق پیدا کند؛ ملک‌الموت با او در وقت مردن مدارا کند و به آسانی جان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خواندن این نماز لازم است در یکی از یکشنبه‌های ماه ذی‌القعده غسل کرده و برای نماز وضو بگیرید (یا قبل از غسل وضو بگیرید) و سپس دو نماز دو رکعتی مانند نماز صبح به نیت نماز یکشنبه ماه ذی‌القعده به جای آورید که در هر رکعت یک بار سوره حمد و سه بار سوره توحید و یک بار سوره ناس و یک بار سوره فلق خوانده می‌شود و پس از پایان چهار رکعت، هفتاد بار استغفار کرده (گفتن ذکری مانند اَستَغفِرُ اللهَ و اَتوبُ إلیه) و آنگاه یک‌بار ذکر لا حول و لا قوة الا بالله بگویید و در پایان چنین دعا کنید: «یا عَزِیزُ یا غَفَّارُ اغْفِرْ لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فَإِنَّهُ لَا یغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش

بازدید 9 پس از آنکه انتشار ویدیویی که نشان می‌دهد یک مقام ساواک هم به لحاظ نام و هم به لحاظ چهره شباهت شگفت انگیزی با پدر مهران غفوریان داشته و داوری مشاور سابق احمدی نژاد نیز تاکید کرد خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان ساواکی بودن، برادر مهران این موضوع را تکذیب کرد و گفت پدرش ناخدا و کمیسر دریایی بوده است. حالا مهران غفوریان نیز با طرح خاطره‌ای تلویحاً سعی کرده بر موضع برادرش اصرار کند و ارتباط پدرش با ساواک را انکار کند. این بخش از برنامه غفوریان را در تلویزیون می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..