Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:15:19 GMT

کشف 37 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۳۷۷۴

کشف 37 کیلوگرم تریاک در بزرگراه آزادگان + عکس

حوادث رکنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک باند قاچاق و ترانزیت مواد در تهران و کشف 37 کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد بخشنده رییس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران بزرگ در رابطه با جزییات عملیات دستگیری قاچاقچی Smuggler مواد مخدر و کشف تریاک در بزرگراه آزادگان گفت: در تحقیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توسط ماموران عملیاتی، فردی با هویت «م» که در رابطه با قاچاق Contraband مواد مخدر و ترانزیت آن فعالیت دارد طی یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این فرد قصد داشت با یک دستگاه کامیون مواد مخدر را وارد تهران کند. پرونده تحقیقات از این فرد در اختیار مقام قضایی گذاشته شد و مجوز دستور بازداشت این فرد صادر شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پس از صدور مجوز بازداشت، تیمی از ماموران عملیاتی به محورهای مواصلاتی به تهران اعزام شد و پس از ساعاتی گشت زنی در محور مواصلاتی بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید کاظمی کامیون مورد نظر توسط ماموران مشاهده شد.

وی گفت: در یک اقدام ضربتی کامیون متوقف شد و پس از دستگیری فرد قاچاقچی، ماموران پلیس موفق شدند در بازرسی کامل از کامیون 37کیلو و 350گرم تریاک را از کابین کامیون کشف کنند.

بخشنده در پایان گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و پس از تکمیل و انجام تحقیقات و بازجویی ها، به دادسرا معرفی خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صادق برای زنم پیامک عاشقانه می فرستاد او را آتش زدم +عکس

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

این چوپان واقعا سکه‌های ۱۲۰۰ ساله پیدا کرد! / در شمالغر تهران رخ داد+ جزئیات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

لحظه حمله مرد متجاوز به دخترجوان در کوچه خلوت+فیلم

تجاوز گروهی به دختر 19 ساله بد لباس در فروشگاه + عکس

مرگ 33 زن و دختر جوان به خاطر جراحی زیبایی پایین تنه + عکس

مرگ پسر خرمشهری هنگام شارژ تلفن همراه + عکس

گفتگوی تلخ با مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد / من گدایی کردم نه تن فروشی + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police مواد مخدر Drugs قاچاقچی Smuggler قاچاق Contraband اخبار حوادث پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق عکس تریاک حوادث تهران بزرگراه آزادگان اخبار تهران عکس فیلم دختر قتل ایران مرد جوان جنایت زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم