Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - آیین‌نامه بخش «جلوه‌گاه امید» که با هدف جلب مشارکت سازمان‌ها و نهادها به سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اضافه شده است،منتشر شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با توجه به اثر بخشی و فرهنگسازی سینما برای جامعه ایرانی و ایجاد تنوع موضوعی در آثار سینمای کودک و نوجوان، بخش جلوه‌گاه امید به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمایت از سینمای ملی و ترسیم بستری جدید برای فعالیت سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی از دیگر اهداف این بخش از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان عنوان شده است.
در مقررات بخش جلوه‌گاه امید که با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود، آمده است:سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره پذیرفته شده‌اند به فیلم‌های منتخب از نگاه خود با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع جوایزی اهدا کنند.
براساس آیین نامه، هیات داوران هر سازمان مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی‌و هنری و 2 نفر از کارشناسان سازمان مذکور خواهد بود.
در آیین نامه همچنین تاکید شده است که پس از درخواست تقاضا از سوی سازمان‌ها؛ چگونگی مشارکت از سوی جشنواره بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین پس از توافق فرم تکمیل شده به همراه معرفی نماینده تام الاختیار، یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان، عکس و رزومه هیات داوران باید در اسرع وقت به مدیریت این بخش ارائه شود.
حداقل میزان مشارکت هر سازمان در بخش جلوه گاه امید مبلغ 70 میلیون ریال است که بین یک یا 2 انتخاب خواهند داشت.
برنامه بازبینی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره از سوی دبیرخانه این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظف اند در زمانبندی ارائه شده نسبت به تماشا و داوری فیلم‌ها اقدام کنند.
براساس این گزارش، در مراسم اهدای جوایز جلوه‌گاه امید که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود، نماینده هیات داوران یا بالاترین مقام سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور می‌یابند و بیانیه‌های هیات داوران، تنها از طریق روابط عمومی ‌جشنواره در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم تقاضا 30 مرداد ماه 1397 اعلام شده است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.
بنا بر اعلام جشنواره،درصورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان‌ها ممکن است این بخش حذف شود و در این صورت واریز تحویل داده شده به دبیرخانه، عودت داده خواهد شد.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246** 1701

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره كودك آيين نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله براثر سقوط در کوه‌های منطقه روستای جوینان قمصر جان باخت.

به گزارش مشرق، سیدمصطفی محتشمیان افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می کنند ، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد ، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!