Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی یک شرکت سوئدی تخته موج سواری به نام Awake Ravik ساخته که با برق کار می کند و حتی زمانیکه موجی در دریا نیست می تواند روی آب حرکت کند.

دانیل آرونسون موسس شرکت تولید Awake Boards و تولید کننده این تخته های موج سواری می گوید: نخستین محصول ما یک تخته موج سواری الکتریکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت این گجت به وسیله یک دسته بی سیم کنترل می شود. اطلاعاتی دقیق مانند عمر باتری و سرعت گجت رادر اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین کاربر می تواند با وزن بدن خود قایق را کنترل کند. سیستم نیرومحرکه این گجت مخصوص است و حق امتیاز آن ثبت شده است. این سیستم Awake Direct drive نام دارد که سرعت و نیروی مورد نیاز را فراهم می کند.

بالاترین سرعت این تخته موج سواری برقی ۳۵ مایل برساعت است. جالب آنکه این گجت می تواند در ۴ثانیه سرعت خود را از صفر به ۳۱ مایل برساعت برساند.

باتری این وسیله نقلیه در ۸۰ دقیقه شارژ می شود و پس از آن می تواند ۴۰ دقیقه کار کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

تخته موج سواری برقی ساخته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حمید محبوبی افزود: بامداد امروز سه شنبه در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال احمرپایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 او گفت: این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • انتشار یک عکس خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • عکسی خاص از آیت الله مطهری در حال اسب سواری
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان