Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@09:16:15 GMT

ستاره ایرانی‌الاصل شاگرد گواردیولا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۴۰۶۸

ستاره ایرانی‌الاصل شاگرد گواردیولا می‌شود

به گزارش پارس نیوز، دنیل ارزانی، ستاره تیم فوتبال ملبورن‌سیتی پیشنهاد تاتنهام را رد کرده تا به منچسترسیتی ملحق شود. طبق این گزارش انتظار می‌رود این بال (وینگر) ۱۹ ساله پس از امضای قرارداد رسمی با من‌سیتی به سلتیک اسکاتلند قرض داده شود.

 

«SBS» خبر داد؛ ستاره ایرانی‌الاصل ملبورن‌سیتی خود را آماده سفر به انگلیس برای امضای قرارداد با منچسترسیتی می‌کند و سپس با قرارداد قرضی دو ساله راهی سلتیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزانی پیش از این پیشنهاداتی از فورتونا دوسلدورف آلمان و رمس فرانسه داشته است.

 

برندان راجرز، سرمربی سلتیک در این باره گفت: انتظار می‌رود ارزانی به زودی قراردادش را با منچسترسیتی رسمی کند. مذاکراتی هم بین سلتیک و سیتی در جریان است تا در صورت امکان او به جمع ما ملحق شود. دنیل بازیکن مستعد و فوق‌العاده‌ای است و باید ببنیم که آیا می‌توانیم او را تا چند روز آینده به خدمت بگیریم یا خیر!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال اسکاتلند انگلیس آلمان فرانسه پارس ستاره شاگرد گواردیولا پارس نیوز ایرانی الاصل دنیل ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!