Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@08:27:01 GMT

در جلسه غیرعلنی مجلس چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۴۲۳۴

مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه، 14‌مرداد) در نشستی غیر‌علنی موضوعات مبتلا به جامعه نظیر افزایش بی‌رویه نرخ ارز و تأثیر آن بر معیشت مردم را مورد بررسی قرار دادند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی پارلمان در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی مجلس  "بررسی وضعیت اقتصادی کشور و راه‌هایی که نمایندگان برای حل مسائل مختلف و سازوکارهایی برای تدوین آن ارائه می‌دهند، موضوعی بود که در جلسه غیرعلنی امروز مورد بررسی قرار گرفت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

**بررسی تصمیمات جدید ارزی در جلسه غیرعلنی مجلس

 

 سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس  درباره جلسه غیر علنی مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی آقای لاریجانی، رئیس قوه‌مقننه به بیان توضیحاتی درباره تصمیمات جدید ارزی و اقتصادی کشور پرداخت. 

**بررسی چگونگی تخصیص ارز مسافرتی در نشست غیرعلنی مجلس

 

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس نیز انجام داده است، با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، اظهار داشت: در این جلسه، درباره گرانی اجناس و کالاهای اساسی، نرخ ارز، سکه و نیز التهابات بازار‌های مختلف، بحث و تبادل نظر شد.

**جزئیات بسته جدید ارزی از زبان یک نماینده مجلس

 

براساس این گزارش، محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به مهم‌ترین بخش نشست غیرعلنی امروز خانه ملت اشاره کرد و گفت که "در این جلسه آقای لاریجانی، رئیس قوه‌مقننه، جزئیاتی از بسته جدید ارزی را تشریح  و اعلام کرد که ارز پتروشیمی‌ها طبق این بسته وارد بازار می‌شود"

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی جامعه رئیس مجلس جلسه علنی نماینده مردم گرانی عضو کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت ارز جلسه علنی دولت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نرخ ارز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها