Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:11:09 GMT

تمرین مشترک تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۴۴۵۲

تمرین مشترک تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید

اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در روزهای پایانی تمرینات خود برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا صبح امروز یک تمرین کشتی مسابقه ای مشترک را با کشتی گیران تیم های امیدو و جوانان در خانه کشتی عبداله موحد برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، آزادکاران که مرحله پایانی اردوی خود را از روز 10 مردادماه در خانه کشتی تهران آغاز کرده اند، تا زمان اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تمرینات متنوعی را زیر نظر کادر فنی برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور صبح امروز تمرین کشتی با حضور کشتی گیران اعزامی به رقابت های آسیایی، کشتی گیران تیم امید و تیم جوانان در حال برگزاری است.

این دوره از بازی های آسیایی با تصمیم شورای المپیک آسیا نسبت به دوره گذشته یک وزن در هر رشته کم شده است و کشتی آزاد و فرنگی در شش وزن برگزار می شود.

اعضای تیم ملی کشتی آزاد رقابت های خود در بازی های آسیایی را روزهای 28 و 29 مردادماه برگزار می کنند و ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است:

57کیلوگرم:رضا اطری یا مهران رضازاده
65کیلوگرم :مهران نصیری 
74کیلوگرم :مصطفی حسین خانی 
86کیلوگرم :حسن یزدانی 
97کیلیوگرم :علیرضا کریمی 
125کیلوگرم:پرویز هادی 

برنامه رقابت های بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به شرح زیر است:

این مسابقات روزهای 28 تا 31 مردادماه برگزار می شود که مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روز 28 مرداد و رقابت های وزن 125 کیلوگرم روز 29 مردادماه انجام خواهد شد.

رقابت های کشتی فرنگی نیز با مسابقات اوزان 60 و 67 کیلوگرم در روز 30 مردادماه آغاز می شود و مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم نیز روز 31 مردادماه برگزار خواهد شد.

این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد و فاصله سالن تا دهکده بازی ها 15 کیلومتر است.

مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 9 تا 10:30 صبح به وقت محلی در روز مسابقات و مراسم قرعه کشی ساعت 11 تا 12 صبح به وقت محلی روز قبل از مسابقات انجام خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 3 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 9:30 به وقت تهران است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان