Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@05:38:35 GMT

حمایت از افراد کم‌درآمد در دستورکار بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۴۶۱۳

صراط:

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم رونمایی از وب سایت بنیاد فرزانگان کشور، اظهار کرد: کاری که در دبیرخانه شورای ملی سالمندان آغاز شده در تداوم کار‌هایی است که دو سه سال قبل شروع شده است.

به گزارش تسنیم وی تصریح کرد: با توجه به پدیده جهانی سالمندان دو کارگروه ویژه ذیل دبیرخانه شورای ملی سالمندان شکل گرفت که از آن جمله می‌توان به کارگروه امنیت سلامت و تغذیه و همچنین کارگروه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج بررسی هر دو کارگروه از طریق دبیرخانه شورای ملی سالمندان بررسی می‌شود و در نهایت تصمیم‌گیری براساس نتایج این دو کارگروه خواهد بود.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار سالمند از خدمات حمایتی، درمانی و. سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: تعدادی از سالمندان نیز هستند که خارج از این آمارند و علی‌القاعده همه سالمندانی که پیر هستند نیازمند محسوب نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری برای سالمندان باید انجام بگیرد، گفت: نه تنها باید برای یک گروه سالمندی تصمیم گرفته شود بلکه باید برنامه‌های مدون و مداوم برای تمام سالمندان جامعه پیش‌بینی شود. نیازمندی زنان تنها نسبت به زنانی که جمعی زندگی می‌کنند بسیار زیاد است و این براساس تحقیقاتی که صورت گرفته اخذ شده است.

محسنی بندپی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: برهمین اساس و با توجه به اینکه افراد کم درآمد در معرض تهدید قرار دارند باید سیاست‌های حمایتی از این افراد در بخش‌های مختلف از جمله حمایتی و درمانی پیش‌بینی شود که این موضوع در دستور کار سازمان قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بهزیستی بندپی فقیر کم درآمد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی