Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکیت استان همدان گفت: با کسب عنوان چهارم جهان توسط سجاد محمدی ساسان اسکیت همدان خود را در سطح جهان مطرح کرد. ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رئیس هیئت اسکیت استان همدان ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران ورزشی با بیان این که در مدت 3 سال مدیریتم در هیئت اسکیت با تلاش و همکاری اعضای هیئت موفقیت‌های متعددی به دست آوردیم، اظهار داشت: این هیئت در سال 94 در جایگاه سی و نهم هیئت‌های ورزشی استان قرار داشت اما در سال 96 به رتبه هفتم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مجیدی با بیان اینکه اسکیت یک ورزش شهری است و می‌توان با همگانی کردن آن همانند دوچرخه سواری به ترافیک شهری کمک کرد، گفت: تلاش کردیم وضعیت اسکیت همدان را در بخش همگانی و قهرمانی ارتقاء دهیم گفت: در حال حاضر به غیر از شهرستان فامنین هیئت اسکیت در همه شهرستان‌های استان فعال است.

مجیدی عنوان کرد: زمانی که مسئولیت هیئت اسکیت را برعهده گرفتیم هیئت فقط در رشته اسکیت هاکی فعال بود اما در حاضر در 5 گرایش فعالیت داریم و در این مدت ورزشکارانی را از استان همدان به تیم ملی معرفی کردیم  که با کسب عنوان چهارمی جهان در رشته فری استایل توسط سجاد محمدی ساسان اسکیت همدان خود را در سطح جهان مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی سجاد محمدی و علی آیینی از همدان در قالب تیم ملی به مسابقات آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شوند و 3 ورزشکار نیز در اردوی تیم ملی اسکیت هاکی داریم، افزود: در سال‌های گذشته اسکیت همدان در زمینه مربی با کمبود مواجه بود و سعی کردیم در 3 سال گذشته کلاس‌های متعددی در زمینه مربیگری برگزار کنیم که در حال حاضر با برخورداری از 25 مربی در این زمینه کمبودی نداریم و حتی می‌توانیم به استان‌های دیگر مربی اعزام کنیم.

مجیدی عنوان کرد: بر اساس آمار تا پیش از فصل تابستان بیش از هزار و 500 ورزشکار در سطح استان به اسکیت فعالیت داشتند که با برگزاری کلاس‌های تابستانی و ثبت نام بیش از 400 نوآموز در ابن کلاس‌ها، آمار ورزشکاران ما تا آخر تابستان افزایش می‌یابد.

وی با بیان که علاوه بر خانه اسکیت همدان، پیست اسکیت شهربازی رنگین کمان نیز در هفته گذشته افتتاح شد گفت: با هماهنگی با شرکت سیاحتی علیصدر و شهرداری همدان پیست تپه عباس آباد نیز مجددا راه اندازی می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه  کفپوش خانه اسکیت همدان از بهترین نوع کفپوش است که سال گذشته با مبلغ 100 میلیون تومان آن را خریداری کردیم که کمک زیادی به آمادگی ورزشکاران ما می‌کند، افزود: البته در ساعاتی از روز طبق نظر اداره کل این سالن در اختیار رشته هاکی قرار می‌گیرد که همین مسئله آسیب‌هایی را به این کفپوش وارد کرده و به همین دلیل انتظار داریم این سالن به صورت اختصاصی به هیئت اسکیت تعلق بگیرد.

مجیدی با  بر اینکه تاکید در حال حاضر اگر بخواهیم این کفپوش را بخریم 400 میلیون تومان باید بابت آن هزینه کنیم. امیدوارم به گونه‌ای از آن استفاده شود که آسیب جدی نبیند، گفت:  ورزش اسکیت نیاز به آموزش صحیح و وسایل استاندارد دارد و در غیراین‌صورت باعث اختلال اندامی در نوآموزان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی هیئت در فصل تابستان زیر نظر مربیان دوره دیده و کارآزموده برقرار است و مربیان ما در زمینه خرید کفش اسکیت استاندارد نیز به خانواده‌ها مشورت می‌دهند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • طلای جهانی پس رفت
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند