Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:25:27 GMT

خبرنگاران زبان گویای جامعه کارگری هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۴۸۷۳

خبرنگاران زبان گویای جامعه کارگری هستند

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه کارگری هستند و تاکنون نقش پررنگی در بیان مطالبات این قشر ایفا کرده اند.

محمد سنجری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه خبرنگاران به نحوی است که بهترین نقش را در انعکاس مطالبات صنفی جامعه کارگری داشته و بخاطر فعالیت آنهان به خواسته های کارگران رسیدگی مناسبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همواره بیان مطالبات و انعکاس مشکلات قشر کارگری بر دوش اهالی رسانه بوده و خوشبختانه تاکنون رسانه ها وظیفه خود را نسبت به این جامعه کارگری به خوبی ایفا کردند. خبرنگاران با درک درست از وضعیت اقتصادی کشور تلاش می کنند شرایط برای اقشار ضعیف مانند کارگران تسهیل شود و حق و حقوق آنان تضییع نشود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: جامعه کارگری جزو وفادارترین نیروهای اسلامی به نظام و کشور بوده و با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوان همواره بر وفاداری نسبت به آرمانهای انقلاب پافشاری کرده اند.
وی افزود: در جنگ اقتصادی چند سال اخیر که علیه ایران به راه افتاده جامعه کارگری به واقع ایفاگر نقش بارزی در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده اند.
800 هزار کارگر در استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خبرنگار 97 جامعه كارگري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند
  • افزایش ۳۰ درصدی تعداد تشکل های جامعه کارگری در دولت سیزدهم
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند