Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانسیدمجید حسینی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان رضوی گفت: شهید حلم زاده ۱۷ آبان ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مریوان وشهید مجید حجتی به عنوان خبرنگار صدا و سیمای خراسان از تربت حیدریه در جریان انعکاس رشادت رزمندگان در آذرماه ۱۳۶۰ در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی تصریح کرد: همچنین شهید مهدی فرودی به عنوان تهیه کننده صدا و سیمای خراسان چهارم دی ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نام شهیدان گرانقدر 'علی اصغر محمودی، منوچهر سلطانی. حسین خدادوست' نیز به عنوان کارمندان صدا و سیما و 'شهید علی اکبر بزازان نوغانی' به عنوان صدابردار این رسانه در بایگانی بنیادشهید مشهد ثبت شده است.
سیدمجید حسینی گفت: شهید 'سیدمحمود سیدی بربر' از کارکنان روزنامه خراسان و همچنین عکاس مفقودالاثر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کاظم اخوان هم از جمله دلاورمردان عرصه رسانه هستند که نام و نشان آن‌ها در تاریخ درخشان ایثارگری این مرز و بوم ثبت است.
خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۱۳۹ شهید، ۴۸ هزار و ۶۷۱ جانباز و سه هزار و ۳۸۳ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.   انتهای پیام// ن.ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی

دریافت 55 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098804

دیگر خبرها

  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳