Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:42:54 GMT

«هفت سفر،هفت هنر» مستند می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۵۱۷۷

علی کلانتری مستند «هفت سفر، هفت هنر» را می‌سازد.

به گزارش ایسنا، این هنرمند مستند «هفت سفر هفت هنر» را به کمک عوامل داخلی و خارجی در هفت نقطه از استان آذربایجان شرقی جلوی دوربین می برد.

این مجموعه، سفر هفت هنرمند از کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، بلژیک، ژاپن، اسپانیا و ایران را که به استان آذربایجان سفر می‌کنند، روایت می کند، هنرمندانی که هر کدام نماینده هنری هستند و با سبک سفر و جهان زیسته خاص خود، محیط و مکان های جذاب این سرزمین شگفت را می بیند و با نگاه شخصی و تفسیر تجربی و حرفه ای خود تحت تاثیر فضای معناشناسی فرهنگی، هنری، قومی و جاذبه های معماری، تاریخی و طبیعی آذربایجان اثری را خلق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده:علی کلانتری و علیرضا فخری زاده، نویسنده و کارگردان : علی کلانتری، پژوهش و بازنویسی: آرام زارعی، تصویربردار : علیرضا فخری زاده، صدابردار : مسیح سراج، تدوین : مهدی اسدی، صداگذار : آرش قاسمی، موسیقی : آلبرت آراکلیان، جلوه های تصویری: امیر مهران و آیدین شافعی، دستیار گارگردان و برنامه ریز:ایمان شیعه، سرپرست گروه تدارکات و تولید : حسین رسولی و روح الله بادینلو .  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام علی کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است