Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی با عنوان «زندانی ها» پس از پشت سرگذاشتن مرحله تصویربرداری، این روزها مرحله جلوه‌های ویژه بصری را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «زندانی‌ها» تازه‌ترین ساخته مسعود ده‌نمکی که چندی پیش مرحله فیلمبرداری را پشت سر گذاشته به تازگی وارد مرحله ساخت جلوه‌های ویژه بصری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «زندانی‌ها» از جلوه‌های ویژه بسیاری برخوردار است که از جمله آن می‌توان به صحنه‌های زمستان که در گرمای ۴۰ درجه تصویربرداری شده است و ریزش بهمن اشاره کرد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندانی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از روزهای ابتدایی تیرماه آغاز شده بود.

هدایت‌هاشمی، برزو ارجمند، بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده، رسول نجفیان و امیر نوری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

243

کلید واژه‌ها : سریال پایتخت - مسعود ده نمکی - پایتخت - بازیگران سینما و تلویزیون ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال پایتخت مسعود ده نمکی پایتخت بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این عملیات ثابت کرد که ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و گزینه نظامی را از روی میز حذف کند. امروز می‌بینید که وقتی حماس با انعطاف آتش‌بس را می‌پذیرد، باز رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی ادامه می‌دهد و این شرمی برای حامیان این رژیم است.    یکی از جلوه‌های این استیصال، مورد هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق بود و رهبر معظم انقلاب وعده دادند که این رژیم باید تنبیه شود که محقق شد.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از تالاب حوض سلطان و گنبد نمکی قم بازدید می کند
  • قطار فحش‌های مسعود فراستی به ایستگاه «مست عشق» رسید
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • وعده صادق جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد