Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:18:15 GMT

13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۵۲۸۵

13 پروژه دانشگاه علوم پزشکی هفته دولت افتتاح می شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، از افتتاح 13 پروژه حوزه سلامت استان در هفته دولت امسال خبر داد.

دکتر فریبرز ایمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پانسیون های پزشکان حمیل و شیان در شهرستان اسلام آبادغرب، میرآباد و تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی، کامران بیگرضایی و گهواره شهرستان دالاهو، دینور شهرستان صحنه و چشمه کبود شهرستان هرسین از جمله پروژه هایی است که با مجموع بیش از یک هزار متر مربع افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از افتتاح پایگاه سلامت شهری تازه آباد ثلاث باباجانی، مرکز بهداشتی، درمانی ریجاب دالاهو، مرکز جامع سلامت امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی، پایگاه سلامت ضمیمه شماره 2 کنگاور و پایگاه سلامت شهری گیلانغرب با مجموع زیربنای 2 هزار و 150 متر مربع خبر داد.
دوم تا 9 شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
استان کرمانشاه 2 میلیون جمعیت ساکن در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته دولت علوم پزشكي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۷۱ تیم نظارتی با ۲۳۰ بازرس در شهر مشهد فعال می کنند.

فرشید وفا با اشاره به مأموریت بازرسان حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر افزود: در شب‌های قدر برنامه‌های نظارتی ویژه‌ای در سطح شهر مشهد و سایر شهر‌های تابعه این دانشگاه به ویژه در حرم مطهر رضوی و مسیر‌های منتهی به این مکان مقدس انجام می‌شود.

وی با اشاره به برپایی سفره افطار ۱۲ هزار نفری در خیابان امام رضا (ع) همزمان با میلاد حضرت امام حسن (ع) گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی ناظران و بازرسان حوزه سلامت محیط در محدوده میدان بیت‌المقدس تا پایانه مسافربری و نظارت‌های ویژه در بحث تهیه، طبخ، توزیع افطاری به مهمانان انجام شد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شب‌های قدر نیز تیم‌های نظارتی حوزه مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل‌های طبخ و عرضه نذورات سحری و همچنین محل‌های برگزاری مراسم احیاء حضور خواهند داشت، در حرم مطهر رضوی نیز هشت تیم ۲ نفره مستقر در صحن‌ها و رواق‌های این مکان مقدس نظارت‌های بهداشتی را عهده‌دار هستند.

طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • اجتماع کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی