Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تعداد 250 کمباین جدید در سال حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی به متقاضیان پس از طی مراحل قانونی واگذار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر «مختار مهاجر» اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان برداشت و کاهش ضایعات برداشت، تاکنون 167 پرونده خرید کمباین جدید در سطح استان تشکیل شده که پس از بررسی در کارگروه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان، واجدین شرایط برای دریافت مراحل بعدی و دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی، پست بانک، بانک کارآفرین و توسعه تعاون معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 77 مورد واریز وجه صورت گرفته و 55 دستگاه از کمباین ها تحویل کشاورزان شد. تعداد 4 دستگاه نیز طی هفته جاری تحویل داده خواهد شد و 18 دستگاه نیز در نوبت تحویل است.

مهاجر تصریح کرد: به متقاضیان خرید کمباین تولید داخل، از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مناطق مرزی تسهیلات با کارمزد 4 درصد و سایر مناطق 6 درصد پرداخت می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند درخواست های خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان رتبه اول خرید کمباین را به خود اختصاص داده است و به لحاظ تعداد کمباین نیز جایگاه دوم کشور را داراست.

مهاجر یادآور شد: قیمت کمباین‌های تولید داخل نزدیک به 160 میلیون تومان بوده که مبلغ 130 میلیون تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده متقاضی است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جهاد كشاورزي كمباين منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی معاون فنی و اجرایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار در بازدید از یکی از مزارع پرورش گل محمدی در روستای کلاته اقا زاده سبزوار و کارکاه فراوری اقای فایقی گفت: برداشت گل محمدی از سطح ۳۵ هکتار از گلستان‌های شهرستان سبزوار آغاز شده است. 

امراله شمس با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان گیاهان دارویی است افزود: تقریباً اکثر گونه‌های گیاهان دارویی در این شهرستان امکان کشت و تولید دارند

وی گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان سبزوار ۳۵ هکتار و متوسط عملکرد آن در هکتار ۳ هزار کیلوگرم گل‌تر است. 

شمس پیش بینی کرد: در سال جاری در مجموع بیش از ۱۰۰ تن گل از گلستان‌های گل محمدی شهرستان سبزوار برداشت شود.

 مسئول واحد باغبانی شهرستان سبزوار هم گفت: گل محمدی به صورت قلمه و پاجوش از اوایل مهر ماه تا اواسط آبان ماه کشت و از اواسط اردیبهشت تا خرداد ماه به صورت گلبرگ و غنچه برداشت می‌شود.

 محمد عظیمی نژاد افزود: گل محمدی گیاهی کم آب بر است که نیاز آبی آن در هر منطقه متفاوت است و در این شهرستان به ۳ تا ۵ مرحله آبیاری نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • برداشت گل محمدی از گلستان های کاشان
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند